702. SÓL DO KĄPIELI KUSCHELSTUNDE DREZDNER ESSENZ



Cześć moje kochane. ☺

Tegoroczna zima zaczęła się opadami śniegu. Tu i ówdzie. Wszystko zaczyna spać pod białą kołderką,a my coraz częściej myślimy o wieczorach z książką i herbatą przy palącym się kominku. Dobrze jeśli takowy mamy. Jeśli nie możemy cieszyć się jego zapachem podczas domowego spa. Sól do kąpieli Drezdner Essenz umożliwia nam i kojący zapach i komfort relaksu.



Jak widać na zdjęciu powyżej sól ma kolor pomarańczowy. Bardzo intensywny. Jeszcze w opakowaniu pachnie bardzo zachęcająco. Przyprawami korzennymi. Jednak po rozpuszczeniu w wodzie na pierwszy plan wybija się zapach palącego się kominka z owymi przyprawami.  Jest niesamowicie relaksujący.


Jak widać kolor kąpieli pozostaje pomarańczowy. Trochę piany się pojawia. Po "wymoczeniu" nasze ciało i zmysły są wypielęgnowane. Skóra jest gładka i przyjemna w dotyku. Uczucie rozgrzania pozostaje z nami długo.

SKŁAD :


Pozdrawiam. 

cathy c. 

Komentarze

  1. Zimą bardzo lubię sole do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sole do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja neistety nie mam wanny i troszkę żałuję, chętnie robiłabym sobie takie kąpiele z solami, rób innymi dodatkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Olu ja w domu mam ten sam problem. Korzystam tylko jak w pracy jestem.

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018