698. DNO DNA PAŹDZIERNIK 2017


Witam serdecznie. ☺

Dziś znów spóźniona,ale jestem. To Już ostatnie zaległe denko. W sumie okazało si się,że jest tego niewiele jak na mnie. Zaczynamy!!!


1. OLEJEK DO KĄPIELI I POD PRYSZNIC JEŻYNA Z LAWENDĄ - okazał się być całkiem fajną opcją,gdy nie chce się Ci smarować ciała po kąpieli. Zapach cudowny. Odprężający jak dla mnie. Wrócę. I to niejeden raz.

2.ŻEL POD PRYSZNIC RIO COCKTAIL SENSES AVON - ten gagatek okazał się być dobry na poranki,gdy chciało się mi jeszcze spać. Przyjemny zapach Mohito. Niebanalny. 

3. MIGDAŁOWY KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC KNEIPP - tego używała moja ówczesna podopieczną. Delikatny dla skóry. Post naturalny (jak dla mnie). Ładnie pachniał.

4. SENSUAL DREAM ŻEL POD PRYSZNIC SENSES AVON - jak on pachniał. Mój jeżu!!!😋 Cudownie! Jak czekoladki kokosowe.

5. ŻEL POD PRYSZNIC WELLNESS DUCHE BALEA - zabytek wykorzystany do mycia rąk. 


6.LAWENDOWY SZAMPON DO WŁOSÓW SCHAUMA NATURE - na pewno będzie dobrą opcją dla tych,którzy chcą zwiększyć objętość włosów.  Przy moich grubych i dość gęstych dawał efekt puszenia.

7. PIANKA DO MYCIA TWARZY CLEARSKIN AVON -moja córka jej używa. Zostały jeszcze dwie butle. Po nich nie planujemy powrotu.

8. PUDER INDEFECTIBLE L'OREAL - dobry był jegomość, tylko się przeterminował. Jak użyję zapasy to zapewne kupię następny.

9,10 .NAWILŻAJĄCA MASECZKA NA NOC ANEW CLINICAL AVON - kolejne próbki,które są poręczne i bardziej higieniczne od słoiczka.

11. KREM DO RĄK MANGO I MANDARYNKA ALVERDE - zużyte do ceną. Mam jeszcze jedno opakowanie.



12. ŻEL ALOESOWY ALVERDE - działanie miał dobre... tylko to uczucie lepkości...

13. PASTA DO ZĘBÓW INTELCALC

14. ANTYBAKTERYJNE MYDŁO DO RĄK CLEANHANDS ALOES I GREJPFRUT - nie wiem jak Wam,ale zapach i działanie odpowiadały mi bardzo. 

15. REGENERUJĄCY KREM DO CIAŁA AVON CARE - zużyty pod prysznicem. Działanie mocno przeciętne.

16. PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ PLIVAFEM F 


17. TŁUSZCZ MLECZNY Z NAGIETKIEM

18. ŻEL DO GOLENIA DLA KOBIET MALINA I TRAWA CYTRYNOWA BALEA

 I to już wsio. Naprawdę mało jak na mnie.

Pozdrawiam. 


cathy c. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018