652. I WANT MASECZKA ŚCIĄGAJĄCA PORY



Witam Was serdecznie. 😊

Jak pisałam na insta moja nieobecność spowodowana była nie najlepszym samopoczuciem. Już jest troszeczkę lepiej i wracam powolutku do Was. 

Maseczkę i want kupiłam w Hebe jakiś czas temu. W opakowaniu zbiorczym ( które oczywiście wyrzuciłam) znajduje się 5 maseczek.Ceny nie pamiętam dokładnie,ale zdaje się,że około 25 zł.Dostępne są cały czas wraz z innymi produktami i want. Jest to koreański brand.




Maseczka dobrze przylega do twarzy. Co widać na zdjęciu powyżej.Jest mocno nasączona. Ja pozostawiłam ją na zalecane pół godziny.Po ściągnięciu nie zebrałam resztek płynu.Chciałam pozostawić je do wchłonięcia. To był błąd,bo to co było wodniste wchłonęło się, a część oleista pozostała na twarzy dając niezbyt miłe uczucie. Zmyłam je i było od razu lepiej.Z racji,iż użyłam jej na noc nie zauważyłam większych efektów.Za to rano mogłam cieszyć się wygładzoną cerą oraz minimalnie zwężonymi porami.Rozświetlenia i ujędrnienia,które zapewnia producent... jednak nie zauważyłam.Co do zmniejszenia wydzielania sebum,to również jest na poziomie minimalnym.




Czy polecam? Oczywiście! Jednak osobom z typem cery mieszanej bez wyprysków. Maseczka przez zawartość olei może powodować pogorszenie stanu cery i pokazanie się nieplanowanych nieprzyjaciół.

I pamiętajcie! Aby widzieć efekty pielęgnacji wszelkiego typu maseczkami musimy użyć ich co najmniej trzy razy. 

Pozdrawiam. 

cathy c.

Komentarze

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018