608.DNO DNA LUTY 2017





Witam Was serdecznie.

Dziś jest dzień rozliczenia się z pustaków. Jak na mnie nie jest ich zbyt wiele.Tak się mi wydaje.Rzekłabym raczej przeciętnie.A jak wyjdzie? Zobaczymy.

Chcę powoli wrócić do poprzedniego wyglądu (wyliczania i opisywania) denka. Dziś podzieliłam je tylko ze względu na użytkowanie.Mam cichą nadzieję,że następny post z tej serii będzie bardziej dopracowany. 😊

No to zaczynamy!!!

        - nie polecam
        - mam mieszane uczucia,zwyklaczek
        - polecam,uwielbiam 


MYJADŁA :




1) Planet Spa Avon Revitalising Harmony pianka pod prysznic
2) Balea żel z perełkami olejku Makadamia i Miód
3) Dove olejek pod prysznic




4) Balea żel do golenia dla kobiet Grejpfrut
5) Senses Avon mydło do rąk Citrus Zing
6) Alverde żel pod prysznic Mięta i Bergamotka


TWARZ :




9) Yves Rocher Sebo Vegetal płyn miceralny
10) Sylveco hibiskusowy tonik do twarzy
11) Solution Avon tonik do twarzy




13) Luxe Avon podkład do twarzy z diamentem
14) Eveline krem do twarzy pod prysznic
15) Yves Rocher Hydra Vegetel płyn miceralny 




16-20) Maseczki do twarzy (7-th Heaven,Garnier,Skinlite,Balea)
21-26) Anew Vitale Avon baza upiększająca
27) Avon Magix baza pod podkład


RĘCE :




28) Planet Spa Avon krem do rąk z masłem shea
29) Planet Spa Avon maska parafinowa do rąk


WŁOSY :




30) Alverde dwufazowa nawilżająca odżywka do włosów

ZĘBY :



31) Listerine płyn do płukania ust zielona herbata
32) Meridol płyn do płukania ust


INNE :



33) Balea maszynka do golenia
34) ProFormula Tesco chusteczki intymne
35) Yves Rocher próbka wody toaletowej Feuilles de Verveine
36) Drezdner Essenz kostka do kąpieli figa
37) Cleanic patyczki do uszu
38) Das Gesund Plus multivitamina


Jednak nie wyszło źle. Jest tego trochę. Najwięcej "dzieje się" w kategoriach : myjadła i twarz.Tak... to zawsze szło mi najlepiej. Jest też dużo produktów,które warto sprawdzić. No i to wszystko.

Pozdrawiam.


cathy c.

Komentarze

  1. Według mnie nawet trochę tego jest. :) Jedyne co znam to olejek z Dove, który również uważam za dobry. :) Szczerze mówiąc bałam się go używać a tu pozytywnie zaskoczenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twojego DNA nic nie miałam ale zaciekawił mnie płyn do płukania ust o smaku zielonej herbaty Listerine. Ciekawa jestem tylko, czy nie byłby dla mnie za słaby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj kosmetyki z avonu nie są dobrej jakości..:/ kilkukrotnie się zawiodłam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko tonik Sylveco, który teraz używam :) a o zapachu figi miałam sól do kąpieli. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię te umilacze kąpielowe z Dredner ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne denko. Moje było znacznie skromniejsze. Mam nadzieję, że odbiję to sobie w marcu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego :D Lubiłam ten grapefruitowy żel do golenia z Balea :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018