606. ANTYPERSPIRANT W SZTYFCIE PERFECTA - CYTRYNOWY



Witam Was Kociaki moje! 馃槉

Dzi艣 cudowny s艂oneczny dzie艅. Powoli zbli偶a si臋 wiosna.Po niej lato w czasie kt贸rego trzeba zadba膰 o nasz膮 higien臋. W艂a艣ciwie produkt o kt贸rym chc臋 dzisiaj opowiedzie膰 potrzebny jest nam przez ca艂y rok. Raz wi臋cej,a raz troch臋 mniej.Nikt z nas nielubi "wyziew贸w" spod pachy. Prawda?
Dzi艣 b臋dzie mowa o antyperspirancie.


Przesz艂am ich wiele.Polskich.Angielskich.Niemieckich.Francuskich.Kiedy艣 nie zwraca艂am zbytniej uwagi na to jak mnie chroni艂.Mia艂 pachnie膰 i pomaga膰 mi w czasie pracy (Anglia). Z wielu u偶ytych odpowiada艂 mi najbardziej zielony Mum. Chroni艂 dostatecznie i 艣wie偶o pachnia艂.Wtedy m贸j level potliwo艣ci by艂 na przeci臋tnym poziomie.W tedy te偶 b臋d膮c "przejazdem" w Pary偶u zwr贸ci艂am uwag臋 na "kulk臋" Vichy.Wszystko w niej mi pasowa艂o.

Po powrocie do domu zn贸w nie by艂o to moim priorytetem ( w og贸le nie jest do dzisiaj). Po dw贸ch latach zacz臋艂am zwraca膰 wi臋ksz膮 uwag臋.Potliwo艣膰 w nocy dosz艂a do takiego momentu ( do dzi艣 on trwa),偶e gdy wychodzi艂am z 艂贸偶ka jak z basenu.Ja mokra. Po艣ciel mokra. Pid偶ama mokra.Horror do kt贸rego ju偶 przywyk艂am (musia艂am).Tak wi臋c,gdy zastosuj臋 odpowiedni bloker moje uczucie mokro艣ci nie jest a偶 tak nieprzyjemne dla mojego m贸zgu i psychicznego samopoczucia.Je艣li chodzi o dzie艅 to... jest o wiele lepiej. Poc臋 si臋 tylko przy wzmo偶onym wysi艂ku. Ale komfort dalej chc臋 zachowa膰.

Bohater tego postu mia艂 by膰 innowacj膮 i nowo艣ci膮 na polskim rynku.Mo偶e jest.Dla mnie on niczym si臋 nier贸偶ni od przeci臋tnych perspirant贸w w sztyfcie. Rozr贸偶nia je tylko forma u偶ytku i kszta艂tu. Sam w sobie nie jest z艂y.Dzia艂a膰 jak dla mnie dzia艂a. Cho膰 u偶ywam go dwa razy dziennie (rano i wieczorem).Pocenie jest zminimalizowane.Zapach cytrynowego sorbetu przyjemny. I faktycznie czuj臋 go przy ka偶dym ruchu,gdy nie jestem grubiej ubrana.

Mankamentem jest jednak brudzenie ubra艅 w tych okolicach.Bia艂e 偶贸艂kn膮. Czarne bielej膮. Zielone r贸wnie偶 偶贸艂kn膮.Da si臋 to cholerstwo spra膰 oczywi艣cie,ale jednak nie tego oczekuje od produktu kt贸ry ma mnie chroni膰 przed "tym zapachem. Ma r贸wnie偶 chroni膰 moje ubrania przed brzydkim wygl膮dem.Dlatego ca艂y ten mankament dyskwalifikuje go w moich oczach.


SK艁AD I OPIS PRODUKTU :





WYGL膭D :






Je艣li chodzi o wydajno艣膰 to jest 艣rednia. U偶ywam go od ponad miesi膮ca i niema ju偶 1/3. B臋d臋 si臋 z nim "bawi膰 do ko艅ca marca ( nie chc臋 kupowa膰 nowego,mam ich tyle w domu) i wyl膮duje w denku.A mi po wszystkich innych testach pozostanie powr贸t do zielonego Vichy.

Nie jest to te偶 bubel. Po prostu to nie moja bajka.

Pozdrawiam.

cathy c.

P.S. I drogie to to jest (30z艂)!!!


Komentarze

  1. By艂am go ciekawa, widz臋, 偶e nic specjalnego.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Kochana Mileno... Po prostu jest taki se...Zwyklaczek. Pozdrawiam cieplutko. :-)

      Usu艅
  2. Wygl膮da ciekawie, ale po twojej recenzji wiem 偶eby si臋 na niego nie kusi膰 :)

    Pozdrawiam

    Ania

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Kochan Aniu... Po 1-sze drogi,a po 2-gie zwyklaczek... 艢ciskam mocno. :-)

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Witam serdecznie. Dzi臋kuj臋 za Tw贸j komentarz. Dzi臋ki niemu mog臋 zajrze膰 na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZ膭TEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018