566. DREZDNER ESSENZ WINTERBAD - ZIMOWA KĄPIEL



Witam serdecznie.
Dziś uraczę Was lekkim i niewymagającym postem o kolejnym umilaczu popularnym "u Niemców" ( wiem, od jakiegoś czasu jestem odrobinę sarkastyczna w stosunku do nich).
 Otóż,umilacz o którym dziś w skrócie Wam opowiem jest takim zwyklakiem.Nieodzownym atutem jest jego zapach.Skład jest pół na pół. W moim odczuciu nieco słaby,bo dobrocie pojawiają się w drugiej połowie składu ( olejek ze słodkich migdałów,olejek neroli,miód). I choć nie działa podrażniająco na moją skórę,jakoś tak... Nie, nie dla mnie.




Pomimo zawartości soli w wkładzie to drobny i zbity biały proszek. Rozpuszcza się szybko tworząc bardzo malutką ilość piany (znikomą). Woda przypomina taką do której dodano odrobinę mleka. 



Faktem jest,iż zapach który roztacza się w całej łazience jest cudowny. Na pewno wprowadza nas w świąteczny nastrój. Nic poza tym.


Jeśli chodzi o walory pielęgnacyjne... Nasza skóra jest gładka i nawilżona,ale odczucie to znika w krótkim czasie. Myślę,że to zasługa olejku migdałowego i miodu.

W mojej ocenie ten umilacz jest tylko umilaczem. Jego właściwości są słabe w stosunku do leczniczych kąpieli tej firmy. Jednak nie mam żadnych wątpliwości,iż każda z nas z chęcią przygarnie go ze względu na zapach... 😉

Pozdrawiam. 

cathy c.

Komentarze

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018