559. NAIL FRI # 51



Witam Was serdecznie.
Mani miał być wczoraj,ale byłam tak zabiegana,że nie zdążyłam. 

Do mani użyłam : 

- odżywka do paznokci 9w1 Eveline,
- lakier do paznokci Catrice Victorian Poetry.




Jak widać na zdjęciu kolorek jest ciekawy. To taki delikatny pastelowy łosoś. Lakier kryje całkowicie po dwóch warstwach. Średnich. Schnie dość szybko.Pędzelek jest ścięty półokrągło. Twardy jak dla mnie.Mimo to operuje się nim dobrze.Posiada w sobie delikatne złote drobinki, które po zaschnięciu lakieru potęgują jego "satynowość". Tak , zasycha na satynę.

Trwałość jest słaba. Według mnie ten lakier nadaje się tylko na jedno wyjście lub imprezę. Przy jednej średniej warstwie szybko się ściera. Już na drugi dzień widzimy starcia na końcówkach paznokci. Przy dwóch na trzeci dzień przy intensywnym użytkowaniu naszych łapek zauważamy odpryski.

Zmywa się dobrze nie pozostawiając nic na płytce.





Jak widać na zdjęciu wygląda bardzo ładnie. Delikatnie i elegancko.





Jest to pierwszy z czterech z serii. Zobaczymy jak będą się zachowywać pozostałe lakiery.

Podoba się Wam?

Pozdrawiam. 


cathy c.


Komentarze

  1. Ślicznie, podziwiam talentu w malowaniu paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Aniu. :-) Mój talent to nie talent... ;-)To takie tam paćkanie. :-) Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018