551. PERCEIVE DEW AVON




Witajcie moje drogie Kruszynki.
Dzisiejszy dzień od początku jest szary i ponury. W związku z tym postanowiłam przywołać odrobinę ciepła.

Firmę Avon znamy wszyscy. Kochamy, lubimy lub nienawidzimy. Nasze uczucia są tak skrajnie różne jak liczba asortymentu firmy.

Bohaterem tego postu jest woda perfumowana Perceive Dew.  Powstała i pojawiła się w roku 2011. Twórczynią kompozycji jest Sonia Constant. No osobiście powiem Wam,że zapach należy jednak do udanych. określa się go jako kwiatowo - wodny. Hmmm... ? Nuta głowy to : cytryna amalfi,frezja i melon. Nuta serca to : wiciokrzew, woda morska i morela. Nuta bazy to : piżmo,ambra i drzewo sandałowe. 

Zaraz po "psiknięciu" przez dobre pół godzinki czujemy bardzo świeży zapach. Mieszankę kwiatów,wody i wysuwającej się na pierwszy plan cytryny amalfi. Jest dość ładny zapach,który nie męczy nosa. Po tym czasie zapach przeobraża się w ciepły,ale nie mdły. Wciąż wyczuwamy wodę,ale tym razem z wysuwającym się jako pierwszym zapach wiciokrzewu. Jest równie przyjemny jak ten,który czujemy na początku. Dodam tylko,że lepiej pachnie na skórze niż na ubraniu ( tu szybko zmienia swą "barwę").

Trwałość jest w normie dla wyrobów Avonu, bo do 4 h. Mi nie przeszkadza to bo lubię często powtarzać intensywność zapachu na sobie.

Uważam ten zapach za udany z niewielu w Avon'ie.

Obecnie go używam i daje mi choć trochę poczucia lata w tę dziwną,zimną i mokrą jesień. Gdy go czuję od razu robi się mi cieplej.

A wy co myślicie o tym zapachu?


Pozdrawiam.

cathy c.

P.S. Pozt z pazurkami ukaże się jutro. Przepraszam.

Komentarze

  1. Lubię klasyczny Perceive, ciekawe czy i ten zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój pierwszy perfum z Avon, ahhh wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go odkryłam dopiero niedawno. Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018