472. NAIL FRI # 42




Do mani użyłam :

- odżywka 9w1 Eveline,
- lakier Coral Shimmer Gel Finish Avon,
- top Gel Shine Avon.

Lakier jak to wszystkie lakiery z serii Gel Finish jest doskonały pod każdym względem. Dobra konsystencja. Dobrze się rozprowadza. W tym wypadku wystarczyła jedna średnia warstwa. Schnie dość szybko. Błyszczy się bez topu (mimo to go zastosowałam).




Kolor Coral Shimmer to rozbielony ( w buteleczce) koral z drobinkami shimmerowymi(?). Po wyschnięciu na paznokciach odrobinkę ciemnieje. W słońcu super się mieni.
Widać lekko złotawe drobinki. No po prostu cudo.





Jestem zadowolona,że go zamówiłam w jednym z katalogów. W ogóle cieszę się z całej serii Gel Finish Shimmer.

Lakier ten jest doskonały na lato zarówno kolorem,jak i trwałością i właściwościami.

I jak Wam się podoba???
Bo mi baaardzo. :)


Pozdrawiam.


cathy c.

Komentarze

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018