455. OSTATNIO PRZECZYTANE -VERONICA ROTH "NIEZGODNA"



Ostatnio czas mi sprzyja i mogę swobodnie czytać. Jako,że jakiś czas temu w niemieckiej telewizji odbyła się emisja filmu "Niezgodna" postanowiłam przeczytać ją, aby dowiedzieć się jakie zmiany poczynił reżyser. Sam film w sobie nie jest czymś rewelacyjnym. Poprostu jest. Ot! Taki zabijacz czasu.

Cała seria jest jednak odrobinę jak na mnie płaska. To znaczy, że nie ma w niej polotu. Faktycznie nadaje się dla młodzieży.

Jest ona (Tris). Jest on (Cztery). Jest pięć frakcji. Sposób na życie. Jest też czarny charakter (Janine). Jest też jakiś spisek ( a może dwa, trzy). Jest też próba widoku futurystycznego świata. Jest też koniec ( odrobinę bezsensowny)... jak dla mnie.

I choć jestem krytyczna do całej serii, to nie zmienia to faktu,że na koniec ryczałam jak bóbr. Nie wiem, może sprawiło to przywiązanie do głównych bohaterów... a może poprostu miałam zły dzień.




Tak czy inaczej zachęcam Was do przeczytania serii i przemyśleń oraz wyrobienia swojej własnej opinii na temat "Niezgodnej".


Pozdrawiam.


cathy c.

Komentarze

  1. Oglądałam dwie części, trzecia chyba dopiero co weszła do kin? Książek nie czytałam, bo ten gatunek to nie moja bajka, a filmy obejrzałam przez przypadek i obejrzę kolejną część, żeby "zakończyć" temat ;) No i ten nr 4 <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018