355. NAIL FRI # 36



Witam Was ciepło.
Dziś obiecany wczoraj mani. Tak! Wreszcie udało się go zrobić.
Nie przedłużając ... Do mani użyłam :

- odżywki 9w1 Eveline,
- lakier NP+ Innocence Avon,
- lakier NP+ Sinful Romance Avon,
- top SH Insta Dri.


W świetle dziennym.



Widok przy użyciu lampy błyskowej.

Oba lakiery pochodzą z jednej z nowych kolekcji wydanych przez Avon w tym roku o nazwie Modern Romance
Innocence opisywałam już w poprzednim poście z serii Nail Fri.
Wspomnę tylko,że to szaraczek,ale nieoczywisty. Z delikatnym dodatkiem lawendy. Natomiast Sinful Romance nazwałabym
śliwkową marsalą z przewagą tej pierwszej. Kolor lakieru równie ładny co nieoczywisty jak wspomniany wyżej szaraczek.
Oba rozprowadza się dobrze.Nie smużą. O kremowym wykończeniu. Schną stosunkowo szybko. Pełne krycie można uzyskać już przy jednej średnio grubej warstwie. Pędzelek równo ścięty i doskonale się nim operuje wokół skórek.
Trwłość zapewne trzy - cztery dni ( u mnie,Innocence wytrzymało tyle z topem).
Mi widzą się dokonale. Te zestawienie skradło moje serce.

A Wam jak się widzi?


Pozdrawiam.


cathy c.

Komentarze

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018