283. ORZEŹWIAJĄCY ŻEL - KREM DO CIAŁA "MAGIA DOTYKU" SSS AVON # 54



OD PRODUCENTA :

Otul swoją skórę zmysłowym nawilżeniem i rozbudź zmysły orzeźwiającym zapachem cytrusów. 
Formuła z olejkiem arganowym stopniowo uwałnia swoją moc,
by zapewnić luksusowe nawilżeniei pozostawia skórę miękką i promienną.

 MOJA OCENA :

- Żel otrzymujemy w stojącej na głowie 200 ml tubie
 zamykanej na klik. Jest miękka co umożliwia nam wydobycie 
produktu do końca. Niestety bez umieszczenia tuby pod światło nie jesteśmy w stanie kontrolować zużycia.
- Producent opisał produkt jako żel - krem.
 Dla mnie niestety jest to tylko żel.
- Zapach przyjemny i świeży ... W tubie intensywny natomiast 
na ciele już na niej traci.
- Po zastosowaniu faktycznie odczuwamy odświeżenie.
A przy regularnym stosowaniu nasza skóra staje się 
delikatna i gładka oraz przyjemna w dotyku dzięki 
zawartości  oleju arganowego.
- Jedynym minusem jest alkohol denaturat na drugim miejscu w składzie oraz jego zapach,który wietrzeje szybko pozastosowaniu.
W tym przypadku jest on dla mnie do zniesienia.
 - Wszystkie dobre i najważniejsze składniki na końcu składu.
Czyli normalka u Avon'u.
- Czy polecam? Tak jeśli nie przeszkadza Wam zapach alkoholu
na początku stosowania.



SKŁAD :

AQUA, ALCOHOL DENAT., CYCLOPENTASILOXANE, GLYCERIN, DIMETHICONE, TRIETHANOLAMINE, CARBOMER, PARFUM, GLYCERYL POLYMETHACRYLATE, METHYLPARABEN, DIMETHICONOL, PPG-12/SMDI COPOLYMER, GLYCERYL ACRYLATE/ACRYLIC ACID COPOLYMER, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, PVM/MA COPOLYMER,LUPINUS ALBUS SEED EXTRACT, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED EXTRACT, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE. <1022125-022>

MOJA OCENA :

4/5

Pozdrawiam. 

cathy c.

Komentarze

  1. moja siostra nie zbyt była z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że ten zapach byłby dla mnie przeszkodą nie do przejście, ponieważ aromat jest dla mnie ta samo ważny jak działanie w przypadku takiego kosmetyku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach alkoholu to coś co mnie skutecznie odstrasza :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja dawno nie miałam żadnego produktu z Avonu ...:>

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nie lubie serii sss z avonu i nie wiem kompletnie dlaczego a ten alkohol to porażka ja nie cierpie zapachu alkoholu w kosmetyku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten był naszczęście na próbę. Z tej serii lubię tylko balsam z babasu ( ten fioletowy) za zapach.Ten poprostu zużyłam do końca - testowałam. :) Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018