271. ULUBIEŃCY LIPCA 2015 # 3

Witam po raz drugi dzisiaj.
Teraz chciałam Wam przedstawić moich ulubieńców
zeszłego miesiąca.
 Tak,postanowiłam wrócić do tego rodzaju postów.
Zaczynamy.


1 Oliwkowa woda tonizująca z wit. C Ziaja - doskonale odświeżała i odświeża twarz i ciało w te upały.
2 Maseczka Caribbean Escape Planet Spa Avon -dzięki zawartości alg i kruszonych pereł doskonale dba o moją cerę dwa razy w tygodniu i rozświetla ją.
3 Maseczka Volcanic Iceland Avon - zawiera w sobie rozgrzewająceminerały z Islandii , co przedkłada się na doskonale oczyszczoną twarz.
4 Dezodorant intymny Avon - delikatnie pachnie, odświeża...
Czego chcieć więcej?




5 Chłodzący spray do stóp Sorbet Ananasowy Avon - chłodzi i dezodoruje stopy... A tak w ogóle, to fajny gadget.





6 Żel - krem na noc Caribbean Escape Planet Spa Avon - krem jest rozświetlający i lekki, doskonale się wchłania. Do kompletu.





7 Odżywka 9w1 Eveline - ta nie wysusza paznokci jak ta 8w1.
Moje pazurki dzięki niej są w dobrym stanie.


8 i 9 Lakier Mineral Crush Avon - w lipcu podpasowały mi dwa kolorki : Ruby i Agathe. Nosiłam je przez trzy dzionki każdego 
tygodnia tegoż miesiąca.

To już wszyscy ulubieńcy zeszłego miesiąca.
Znacie coś? Lubicie?

Pozdrawiam. 

cathy c.

Komentarze

  1. Znam tylko tą wodę z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować tę odżywkę 9w1 od Eveline, bo 8w1 już mi się kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest podobna w działaniu, ale jak pisałam nie wysusza paznokci. :) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Uwielbiam serię Planet Spa od Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już dawno nie zamawiam z avonu ;] nie lubie ich skladów

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam z Eveline odżywke do paznokci i jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj taki chłodzący spray do stóp zdecydowanie by się przydał, do tego to opakowanie tak ładnie i optymistycznie wygląda. I masz rację, że oprócz tego to ogólnie taki fajny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze sobie kupić te odżywkę Eveline 9w1

    OdpowiedzUsuń
  8. Również bardzo lubię spraye chłodzące do stóp z AVON ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018