265. MGIEŁKA CITRUS BURST AVON # 49



Witam Was serdecznie i chłodno w te upały.
Trochę chłodu przyda się każdemu z nas.
Przy tej pogodzie mózg mi się lasuje,
a ja roztapiam się w tempie ekspresowym.
Ale dość tego narzekania.

MOJA OPINIA:

- Mgiełkę otrzymujemy w plastikowej 100 ml butelce
z atomizerem.
- Na butelce oprócz nazwy, pojemności, składu oraz 
sposobu użycia nie znajdziemy więcej informacji.
- Atomizer działa do końca bez zarzutów.
- Ta mgiełka,to nie taka zwykła mgiełka.
Jako pierwszego nie ma w składzie alkoholu
(alcohol denaturat) tylko, gdzieś tam majaczy alkohol cetearylowy.
Oprócz zapachu,gdzieś w połowie składu znajdziemy 
masło shea... Czyli źle nie jest i ma właściwości pielęgnujące.
- Zapach nie jest intensywny. Raczej delikatny i świeży.
- Przy codziennym stosowaniu starcza na dwa tygodnie.
- Wydobycie do końca jest odrobinę problematyczne,
ale wystarczy odkręcić atomizer i zlać reszkę na rękę.
- Skóra po użyciu jest gładka i miła w dotyku.
- Dostępny u konsultantek firmy Avon.
 Cena w promocji nie przekracza 8 zł.
- Czy polecam? W te upały jest doskonały.



SKŁAD :




MOJA OCENA :

4,5/5


Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. Moja siostra miała go swego czasu i nie raz podkradałam :) Bardzo podobała mi się taka forma i zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jest suuuper. Zwłaszcza na te upały.Pozdrawiam. :)

      Usuń
  2. Skład rzeczywiście pozytywnie zaskakuje:) Może kiedyś się skuszę.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go właśnie, ale jakoś nie mogę się do niego przekonać :D Myślałam, że to będzie mgiełka typu tych z The Body Shop, trochę się zawiodłam, że muszę rozsmarowywać to na ciele..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano trzeba rozsmarować. Ale pomysł 2w1 podoba mi się. Nawet bardzo i warto to wykorzystać w te upały.:) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Produkt wart wypróbowania, szczególnie z uwagi na orzeźwiającą formułę i delikatny zapach. Na lato jak znalazł. Odświeży,ale nie przytłoczy ciężkim aromatem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja katuję mgiełkę z YVES ROCHER :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczną oprawę graficzną ma ta mgiełka. a takie upały lubię się czasem spryskać takim kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018