203. RECENZJA Z FIRMĄ AVON # 36


ŻEL POD PRYSZNIC ROMANTIC
GARDEN OF EDEN



Witam ponownie. Dziś kolejne myjadło.
Żel możemy zakupić w dwóch pojemnościach :
500 ml i 250 ml.
Żel sam w sobie jest gęsty i doskonale się pieni.
Jest bardzo wydajny.
Nie wysusza skóry, ale można użyć po nim
 balsamu bądź kremu do ciała.
Zapach jest dość przyjemny kwiatowy ciepły.
Taki otulający.
Powiem Wam szczerze,że wolałam poprzednią
wersję zapachową, gdy żel 
nosił jeszcze nazwę Garden of Eden.
Tu dodali jeszcze jeden składnik zapachu,
ale zabijcie mnie nie pamiętam który.
Warto go zawsze kupić na promocji.
Polecam.

MOJA OCENA: 
4/5

Pozdrawiam. 

cathy c.

Komentarze

  1. Miałam go kiedyś. Bardzo podobał mi się zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tutaj miał 250 ml pojemności. W domu czeka wieeelka butla jeszcze do zużycia. :-) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Lubie żele z AVON właśnie za ich wydajność i ładne zapachy. Chociaż wersje kremowe wydaja mi się mniej wydajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tu się z Tobą Robaczku zgodzę,że te kremowe są bardziej wydajne. :-) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. bardzo lubie zele senses chyba wszystkie zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. żele mają fajne, ale szampony to porażka :/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za żelami z tej serii wolę te z naturals ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018