191. RECENZJA Z FIRMA BALEA # 17


ŻEL POD PRYSZNIC ARBUZ


Witam Was serdecznie. Dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć o kolejnym żelu pod prysznic z Balei. ( Chyba wyszło mi maślane masło)
Opisywać szczegółów nie będę, bo już opisywałam je w poprzednich postach. Dzisiejszy bohater zaskoczył mnie zapachem.
Nie wiem,czy pamiętacie żel arbuzowy, który był 
również w letniej limitce jakieś trzy lata temu?
Tamten zapach był słodki, po pewnym czasie odrobinę męczący.
Ten obecny jest bardzo świeży i już nie tak intensywny jak 
jego poprzednik.
Żel jak żel. Myć myje. Wysuszać nie wysusza.
Pienić bardzo dobrze się pieni.
Wydajny też jest. Pojemność to 300 ml.
Myśle,że więcej pisać nie muszę.
Większość z nas zna produkty do mycia Balei, a dla nowych
wielbicieli - również polecam.
Szczególnie na lato jako tańszą alternatywę.

SKŁAD :





Wygląd żelu.

MOJA OCENA :
4,5/5

Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. Musze je w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś Isana miała bardzo fajny żel arbuzowy, tego niestety nie znam ale zapach musi mieć cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego mieszkam na drugim końcu Polski z daleka od dm?:\

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018