184. MLECZKO DO DEMAKIJAŻU TOŁPA




OD PRODUCENTA :
Oczyszcza skórę z makijażu i zanieczyszczeń. Jest delikatne i można go używać również do demakijażu oczu i ust. Nawilża, łagodzi podrażnienia i przywraca komfort.

MOJA OPINIA :
- Mleczko otrzymujemy w plastikowej 200 ml butelce zamykanej na klik. Jest przeźroczysta dzięki czemu możemy na bierząco kontrolować ubytek produktu.
- Konsystencja gęstej śmietany działa na wydajność produktu. Używam go od 3 tygodni,a zużyłam dopiero 1/4  butelki.
- Zapach kwiatowy nie nachalny i zbyt intensywny.
- Używam go do demakijażu całej twarzy i to czego nie zdołam zmyć mleczkiem zmywam płynem miceralnym z tej samej serii.
- Właśnie po użyciu mleczka na mojej twarzy nie odczuwam owego lekkiego ściągnięcia skóry ( o którym pisałam w poście o micelu). Doskonale ze sobą współgrają.
- Zawiera ekstrakt z bławatka i korzenia lekrecji oraz glicerynę i masło shea - a mimo to nie zapycha.
- Polecam. 

SKŁAD :


Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. nie wiem ale mleczek do tej pory nie lubie ;) wole toniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wolę płyny micelarne niż mleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam mleczka do de makijażu teraz mam w zapasach mały model z Tolpy i jestem ciekawa jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018