174. SKRZYPOWITA - MOJA OPINIA PO 2 M-CACH



 Witam Was serdecznie. Paczka z aparatem przyszła. Już jest naładowany i mogę podzielić się z Wami kolejną recenzją suplementu diety wspomagającego nasze włosy, paznokcie i skórę.
Obecnie na zdjęciu z Drovitem ( który  równierz doczeka się swojej recenzji) rzeczona SKRZYPOWITA.

OD PRODUCENTA :
To doskonała kompozycja składników wpływających na zdrowie włosów i mocne paznokcie oraz wspomagający zachować zdrowy i piękny wygląd skóry. To kompozycja witamin w specjalnie dobranych proporcjach, pozytywnie wpływająca na zdrowie włosów i skóry.( Jak dla mnie maślane masło powtarzające się pare razy na opakowaniu.)

MOJA OPINIA :

- Jak pisałam wyżej słowa :  zdrowie, włosy, skóra, paznokcie biotyna powtarzają się do znudzenia w ramach wbicia nam do głowy skuteczności suplementu, choć dla mnie już sam fakt zakupu jest oczywistym wyborem czegoś co nam pomoże  w zadbaniu ( od wewnątrz) o stan wyżej wymienionych. 

- Opakowanie zawiera 42 sztuki tabletek.

- Biotyna występuje tu w 700 % ( jej nadmiar nam nie szkodzi), czyli dobrze a nawet bardzo dobrze.

- Reszta witamin: B6, tiamina, ryboflawina,A,C oraz kwas pantotenowy i cynk,a także ekstrakt ze skrzypu polnego i pokrzywy są dobrane w  wywarzonych ilościach nie szkodzących naszemu organizmowi.

- Zalecane jest przyjmowanie jednej tabletki dziennie. Ja przez miesiąc brałam po dwie. Po zakończeniu poprzedniego suplementu o którym pisałam wcześniej, byłam zdesperowana,aby utrzymać stan mojej skóry i "niewypadania" moich włosów - nic mi się nie stało.

- Obecnie jestem przy końcu drugiego opakowania i mogę powiedzieć,że suplement działa. Włosy nie wypadają w tak dużych ilościach(czyli utrzymał działanie porzedniego suplementu). Paznokcie są w trochę lepszym stanie ( odrastają silniejsze). Skóra jest jaka była - żadnych zmian nie zauważyłam.

- Czy polecam? Tak.

MOJA OCENA :
5/5




Wygląd tabletek.


"Maślane masło".

Pozdrawiam. 

cathy c.

Komentarze

  1. skoro polecasz może się skuszę;)przydała by sie jakas suplementacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się skuszę :) niedawno używałam tabletek pro lady ale efektów nie zauważyłam żadnych :p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018