171. NAIL FRI # 15




Witam Was serdecznie. pogoda dzisiaj sprzyja malowaniu pazurków. Sloneczko, choć jest niezbyt ciepło.

Dziś użyłam : 
- Eveline odżywka 8w1, 
- Avon Mineral Crush Topaz.

Swoją drogą przepięknie się mieni. To piasek z dużą ilością malutkich srebrnych kółeczek. Bardzo lubie pędzelki od Avonu - jakoś lepiej mi się nimi maluje. Konsystencja lakieru ni żadka ni gęsta. Czas schnięcia w normie.  Co do trwałości,to nie wiem jeszcze. Dzisiaj je malowałam, ale piaski zawsze trochę dłużej się u mnie trzymają.I wychodzi nam cudo na pazurkach. :) 







I co myślicie? 
Mi bardzo się podoba.

Pozdrawiam.

cathy c.




Komentarze

  1. Kolor cudny - jednak u mnie lakiery z AVON nie trzymają się paznokcia więc przestałam je zamawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jest, rzeczywiście ładnie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tą odżywkę Eveline :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018