126. ŻEL POD PRYSZNIC BODY SOL





     Witam serdecznie moje drogie. Dzisiejszy post będzie o maleństwie, które bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło.
Żel pod prysznic Body Sol o zapachu Karamboli i Pomarańczy nie jest takim sobie zwykłym myjadłem. Możemy go kupić "u Niemców" w każdej aptece za zaledwie 2 E. Otrzymujemy go w 100 ml tubce o miłym dla oka wyglądzie.Żel sam w sobie jest przeźroczysty i bardzo gęsty.I tak oto zamiast starczyć mi na naprawdę krótko starczył mi na tak długo jak przeciętny 200 ml żel. Skład może nie powała, ale dzięki zawartości ekstraktu z pomarańczy możemy zapomnieć o dodatkowym balsamowaniu ( czytaj nawilżaniu) ciała. Zapach jest jak najbardziej naturalny z przewagą zapachu karamboli ( uważam,że trudno jest podrobić ten zapach) - kto miał do czynienia z tym owocem wie o czym mówię.

SKŁAD :



MOJA OCENA : 
4,5/5

Pozdrawiam. 

cathy c.

Komentarze

  1. Widzę iz dość ciekawy jest ten żel ale znowu z dostępnością pewnie w Polsce kiepsko ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018