77



                  RECENZJA Z FIRMĄ BALEA # 3 

   Witam po raz drugi w dniu dzisiejszym. :) Chciałabym znów podziękować za pozostawione komentarze i serdecznie przywitać nowych obserwatorów. Dziękuję bardzo moje drogie. :)
       Dziś znów odchodzę o monotematyczności i opiszę wam sól-proszek do kojącej i dezodorującej kąpieli do stóp Balea Fuss Vital Bad .     



 Otrzymujemy ją w plastikowym słoiczku z zakrętką mieszczącym 450 g proszku. Jest dość ciężka. W środku mamy oto taki proszek.


  Skład:



MOJA OPINIA :
- Używam jej do stóp dwa do trzech razy w tygodniu .gdy jestem w domu, natomiast w pracy codziennie. Do miski z wodą wsypuję dwie łyżki stołowe ( tak średnio na jeża). Stopy moczę przez następne 20 minut po czym opłukuję je pod bierzącą wodą. 
- Po tym zabiegu stopy są "rześkie " i wypoczęte ( wiecie chyba co mam na myśli). :)
- Przy systematycznym stosowaniu jakby mniej się pocą i są wypielęgnowane. 
- Poprostu sól robi co ma robić.
- Jest wydajna.

MOJA OCENA : 5/5

                       Pozdrawiam.
                                                            cathy c.

Komentarze

  1. Zdecydowanie mnie nią zainteresowalas będę musiała sobie ja sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaką Ty kobieto masz pracę, że uzywasz jej tam codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. :) Kochanie opiekuję się osobami starszymi. W tej chwili mam pod opieka starszego pana po wylewie , który w zeszłym tygodniu przeszedł operację biodra.Jeszcze ten i przyszły tydzień jestem w domciu, ale potem to będzie "bieganie" do szpitala, pomoc w rehabilitacji i w sumie od rana do wieczora na nogach... ani chwili dla siebie.Ale wiedz kochana ,że nie narzekam- ja lubię być w ruchu -tylko moje stopy jakoś nie bardzo więc dla tego je moczę. To naprawdę pomaga. Ktoś mówił mi o płynie siarkowym Dr. Dudy podobno lepsze jest w działaniu. Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018