64


     GARNIER SERUM REDUKUJĄCE PRZEBARWIENIA

  Witam Was. Dzisiejszy post będzie zawierał info o serum firmy Garnier na przebarwienia. 



  Serum jak widzicie otrzymjemy w " ładnym", wręcz krzyczącym do nas opakowaniu. Mieści się ono w metalowej tubce, która ma przeciwdziałać utlenianiu wysoko skoncentrowanej witaminy C. Ma postać białego żelu. Jest wydajny. Używam go już od trzech tygodni rano i jak widzicie zużycie jest nie wielkie. Według producenta ma niwelować wszelkie przebarwienia po ośmiu tygodniach, a po czterech ma rozświetlać i dobrze nawilżać cerę.
Rozjaśnienie "piegów" zauważyłam - minimalne, ale serum nie wybrałam z tego względu. Jest w nim wysoko skoncentrowana witamina C. I to był główny powód. Chodziło też o rozświetlenie i wyrównanie kolorytu cery - i tu spisuje się znakomicie. Skład :



  

 Szybko się wchłania, nie roluje się, ma przyjemny cytrusowy zapach , który jednak nie utrzymuje się długo. Nie mam żadnych zastrzeżeń do niego, poza tym, że jest nie dostępny w Polsce. 

MOJA OCENA : 5/5
                                               cathy c.

Komentarze

  1. Jak rozjaśnia piegi - to cos dla mnie, po okresie letnim się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. :-) Na pewno się przyda.Swoją drogą już nie mogę doczekać się wiosny a potem lata.:-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018