36


          RECENZJA KREMÓW  BALEA DO STÓP I RĄK 
                           Z  OLEJKIEM MAKADAMIA 

             
                        Witam serdecznie! :-) Już jestem po długiej przerwie.Z racji tego,iż szydełko chwilowo poszło w odstawkę, a post zakupowy dopiero opublikuję na początku przyszłego miesiąca postanowiłam  przyjść do Was z recenzją. A więc :

                           INTENSYWNY KREM DO STÓP




       Tubka ma pojemność 100 ml. Zamykana na tzw. klik. Wygodna w ręku. Nie wyślizguje się z niej. Krem jest tym z bogatych. Dość tłusty, gdyż dominuje w nim olej słonecznikowy ( jak  widać na zdjęciu poniżej). 


  
            Krem zawiera też olej kokosowy, wosk pszczeli, masło shea oraz nasz olej z orzechów makadamia. Działanie to głównie natłuszczenie i nawilżenie naszych stóp. Stosowałam go głównie na noc. Rano stopy były gładkie  i towarzyszyło temu uczucie komfortu.
     Moja ocena:
- olej makadamia oraz inne "pożyteczne" oleje wysoko w składzie;
- krem jest wydajny, nawet bardzo wydajny ( przez miesiąc zużyłam 1/3 kremu);
- natłuszcza i nawilża stopy pozostawiając uczucie komfortu;
- przystępna cena.

                                                      4/6


                          MLECZKO DO KĄPIELI STÓP


                          
   
             Mleczko posiada dwie fazy - białą i oleistą. Wystarczą trzy małe nakrętki. Nie pieni się. Wystarczy 10 minut na to aby po wyjęciu z wody nasze stopy "czuły się" odpowiednio nawilżone. Już po paru takich kąpielach skóra  naszych stóp jest miękka i miła w dotyku. Skład na zdjęciu poniżej mówi sam za siebie. Trzy tygodniowe zużycie widać na zdjęciu, to samo tyczy się kremu opisanego wyżej. 

                             

 Moja ocena :
- dobry skład jak na "sieciówkowy" produkt;
- wydajny;
- daje uczucie komfortu;
- przystępna cena.  

                                4/6

                             KREM - MASKA DO RĄK




      Przyznam się szczerze, że kupiłam go z powodu tego iż mój ulubiony krem do rąk się skończył , a sklep w którym go ostatnio kupiłam był "odrobinę" za daleko. Wstąpiłam tylko na chwilkę do DM-a i na półce z kremami znalazłam tę oto  nowość. Tubka 100 ml. Zamknięcie na tzw. "klik".Tubka wygodna i nie wyślizguje się z dłoni.Krem bogaty w składzie. Używam go na noc do spółki z bawełnianymi rękawicami. Pierwszy raz od dość długiego czasu moje dłonie wyglądają na zadbane  dłużej niż tylko kilka godzin po użyciu niemieckich środków czystości. Krem jest przeznaczony do użytku codziennego, jako maska na dłonie raz w tygodniu. Krem spełnia swe "maskowe" zadanie nawet codziennie. 
Skład jak widać poniżej.




 Moja opinia : 
- zawartość naturalnych olejków;
- zadbane dłonie;
- możliwość użycia kremu jako maski do dłoni;
- nawilża i pielęgnuje dłonie;
- przystępna cena.
                                      5/6 

    Moje drogie tak oto dotarłyśmy do końca postu. Chciałabym Wam przypomnieć również o moim ROZDANIU. Jeszcze parę dni.
Dziękuję Wam serdecznie za każde zaglądniecie na mego bloga. Dzięki. Pa
                                                cathy c.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018