19


                       SPÓŹNIONE ZAKUPY WRZEŚNIOWE
  
         Witam Was serdecznie. Choć mamy już połowę października, to mimo wszystko chcę Wam pokazać zakupy z września. Wciąż testuję , relacje ukażą się w najbliższym czasie. Było skromnie jak na mnie.




                                                Zdjęcia od góry na dół:

1 - Zdjęcie to ukazuje nam : dwie osłonki na większe tealights,
     chusteczki do twarzy Rival de Loop 3 w 1 w wersji limitowanej
    ( tu słodki melon,są bezalkocholowe);
2 - Trzy nowości z Balei ( testuję je już) i znany mi już żel o    zapachu mango i brzoskwini z minerałami morskimi;
3 - Kolorowe rajstopki dla mojej córy;
4 - Peeling mandarynkowo- pomarańczowy,lotion do mycia,
     wspomniany wcześniej żel o zapachu cynamonowym,
      żel pod prysznic o zapachu kiwi ( był też drugi malinowy, ale 
      jak dla mnie za słodki) z tzw. shimerem.

       Dziś też zrobiłam zakupy, ale je dopiero pokażę pod koniec miesiąca. Jeszcze trochę tego przybędzie. Wiecie o czym piszę...Prawda? Ale dzisiaj pokażę Wam nowość która wpadła mi w łapki.Jest to konkurent mojego ulubieńca z zeszłego miesiąca z Avonu ( recenzja pojawi się również wkrótce) - mianowicie pielęgnacja stópek z Avon Macadamia...vs  Balea Intensiv Fuss.... ( dwufazowe mleczko + krem)... Zobaczymy ....


 To tyle na dziś. Miałyście któryś z tych kosmetyków? Co Wam wpadło w oczka? :-) Dobranoc.
                                                             cathy

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018