672. ŻEL ALOESOWY ALVERDE



Witam Was moje drogie! 😊

Jestem już w domu. Od paru dni i za dni parę znów wyjeżdżam do pracy.Ma być lepiej.Więcej swobody i spokój.Zobaczymy.

Dziś chciałabym opowiedzieć Wam trochę o kosmetyku o którym już dawno planowałam opowiedzieć...

Żel aloesowy Alverde.

Jest to kosmetyk naturalny.O wszechstronnym zastosowaniu.Nadaje się do pielęgnacji twarzy,włosów,na poparzenia słoneczne... koi,nawilża,regeneruje naskórek,działa przeciwzapalnie... itp...



Opakowanie: jak widać na załączonym powyżej obrazku - wykonane z miękkiego plastiku. Jego zawartość jesteśmy w stanie zużyć do końca.Mieści w sobie 100 ml gotowego produktu,który swoim wyglądem przypomina mętny gęstawo lejący się żel (którym i tak jest). Zapach dziwaczny,ale nieprzeszkadzający nozdrzom.




Teraz trochę o właściwościach... Wtarty we włosy nie powoduje ich lepkości.Nawilża je i sprawia,że są miększe.Jeśli chodzi o działanie na skórę... wszystkie właściwości żelu aloesowego są takie jak powinny być. Problemem jest pozostające uczucie lepkości. Na rękach użytych do rozsmarowania.Na twarzy po aplikacji. Na spieczonej skórze po ratunkowej aplikacji (choć tu miałam wrażenie,że tworzy się mała skorupka).I wydaje się mi,iż problemem jest tu zbyt duża ilość gumy xantanowej. Znajduje się na czwartym miejscu w składzie.Gdyby była o trzy lub cztery dalej uczucie lepkości zniknęłoby.

Podsumowując : żel ma działanie dobre,lecz jego lepkość go dyskwalifikuje do ponownego zakupu.

Pozdrawiam.


cathy c.

Komentarze

  1. Nie polubiłam się na razie z tą marką. Muszę też uważać na aloes, bo często mnie uczula.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Iwonko! To trochę do bani... A ten z Holika Holika?Próbowałaś już? Pozdrawiam ciepło. :-)

      Usuń
  2. Oj, lepkość to i dla mnie jest problem..... Używam teraz żelu equilibry i on na szczęście nie lepi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018