659. NOWOŚCI CZERWCA 2017 CZ.I


Witam.😊

Pogoda jest dzisiaj co najmniej dziwna.Słońca brak,ale jest przyjemnie ciepło (24 stopnie).Ani duszno,ani upalnie.

Rozliczyłam się ze śmieci,więc przyszedł czas na zakupy ostatniego miesiąca.Wachlarz drogerii i sklepów oferujących nowości jest u nas duży.

TKMaxx i Duglas


"Zwierzęce" maseczki skin79 od dawna mnie ciekawiły,a że były w Duglas-ie wszystkie trzy to ... przygarnęłam.
Dyniowa zaś wpadła do koszyczka w TKMaxx-ie wraz z przecudnie pachnącym mydłem w kostce,które gdzieś się zapodziało.

HEBE


Ostatnio mam wrażenie,że ta drogeria przechodzi renesans produktowy.I choć nie bywam tam często,to za każdym razem znajduję wiele nowych produktów.Tak odkryłam kosmetyki "i want", które z całą pewnością goszczą na półkach sklepu dłużej.Jako pierwsze wzięłam maski ściagające pory.

Wielorakość wyboru masek Purederm powoduje oczopląs.Ja wybrałam tylko trzy: kolagenową z zieloną herbatą,z esencją kokosową oraz kolagenową z malinami.Maseczka 7th heaven jest tą sprawdzoną.



Szampon Frizz stop kosztował tylko 5 złociszy,więc żal było nie wziąć.Pasta wybielająca Elmex jest jedynie do zdobycia w tejże drogerii. Płyn czy też żel do mycia twarzy Bandi stał przy kasie... Udało się mnie skusić pani kasjerce.


YVES ROCHER


Na zakupy w YR zaciągnęła mnie siostra.Byłam ciekawa "tych"nowych ekologicznych żeli,więc wzięłam po dwa oliwkowe oraz o zapachu mango.Jeśli chodzi o wody toaletowe... to już nie pamiętam jak je zdobyłam.Są i już...


Pojawiły się rownież rumiankowe żele do mycia twarzy. Płyn miceralny Hydra Vegetal kupuję co jakiś czas.


ROSSMANN



Postanowiłam co miesiąc zużywać po jednej piance i publikować moją opinię na ich temat.Dotychczas na rynku mamy te z Nivea,Dove ... Gdy zobaczyłam w zapowiedziach Rossmann-a nasze pianki od razu wiedziałam,że będę je mieć. Kupiłam tylko tę z zieloną herbatą i żeń - szeniem. O dziwo znalazłam je w moim Rosku na półce z mydłami do mycia rąk.


ORIFLAME


Z racji,że w ówczesnym katalogu jako nowość pojawiła się seria z lawendą.A,że lubię wszystko z lawendą nie odmówiłam go sobie. Składa się z : pelingu do ciała, żelu pod prysznic i balsamu. Trochę poczeka na swoją kolej.

Już w tej chwili wiem,że jest tego naprawdę dużo.Jednak czeka Was jeszcze jedna odsłona. Tym razem zakupów z DM-u... ale to za jakiś czas.

Wszystkie będa czekać na swoją kolej...

Pozdrawiam.


cathy c.

Komentarze

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018