599. SZAMPON CEDROWY PLANETA ORGANICA



Witam Was S艂oneczka. 馃槉

Dzi艣 b臋dzie o moim kolejnym w艂osowym odkryciu. Z racji, i偶 mam wra偶liw膮 sk贸r臋 w tych okolicach ( sw臋dz膮cy 艂upie偶) staram si臋 poszukiwa膰 dobrych naturalnych szampon贸w. Oczekuj臋 od nich r贸wnie偶,aby nie podra偶nia艂y mojej sk贸ry g艂owy. A nawet koi艂y.Jak wiadomo organizm szybko przyzwyczaja si臋 do jednego i tego samego kosmetyku,wi臋c poszukuj臋 kolejnego aby u偶ywa膰 na zmian臋.

OD PRODUCENTA :

Szampon do w艂os贸w cienkich i os艂abionych. Organiczny olej cedru syberyjskiego.
Szampon na bazie organicznego olejku z orzeszk贸w cedrowych.Odbudowuje naturalny bilans hydrolipidowy sk贸ry g艂owy. Skutecznie chroni przed utrat膮 wilgoci i dodaje w艂osom blask.Zapewnia d艂ugotrwa艂膮 ochron臋 i delikatn膮 piel臋gnacj臋. 


SK艁AD :




WYGL膭D :



MOJA OPINIA : 

Szampon zamkni臋ty jest w plastikowej 360 ml butli z zamkni臋ciem typu klik.Jest wystarczaj膮co g臋sty... Ma konsystencj臋 i wygl膮d zbli偶ony do zielonego budyniu.Pachnie delikatnie i mi艂o. Pieni si臋 bardzo dobrze. Delikatnie myje nasze w艂osy i sk贸r臋 g艂owy. 

Moim najwi臋kszym spostrze偶eniem jest to, i偶 podczas mycia moje i tak ju偶 g臋ste w艂osy robi膮 si臋 "mi臋siste " (?) i jeszcze grubsze w dotyku.Po umyciu staj膮 si臋 odbite od nasady. U mnie daje to efekt mopa ( tak obci臋艂am w艂osy), kt贸ry przy pomocy olejk贸w modeluj臋. Olejki jednocze艣nie piel臋gnuje i uk艂ada moje kud艂y.Polubi艂am to.Teraz mog艂abym godzinami grzeba膰 "mopie".馃槈

Kolejn膮 rzecz膮,kt贸r膮 zauwa偶y艂am jest te偶 fakt... No tak zapomnia艂am napisa膰,i偶 cedr wspaniale tonizuje i uspokaja nasz膮 sk贸r臋. Tak wi臋c m贸j skalp jest spokojny do nast臋pnego mycia ( czyli 艣rednio co pi臋膰 dni).

Zapewnienia producenta s膮 spe艂nione. Mamy jeszcze dodatkowy efekt w postaci powi臋kszenia optycznego naszej czupryny.馃槈

Czy polecam? Oczywi艣cie.

Pozdrawiam.

cathy c.


Komentarze

  1. Mia艂am ten szampon i by艂 baaardzo dobry:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Witam Karolino! :-) Ja r贸wnie偶 uwa偶am go za bardzo dobry. Pozdrawiam. :-)

      Usu艅
  2. Dzi臋kuj臋 za recenzj臋, wychodzi 偶e to produkt dla mnie. A dzi臋ki tobie polubi艂am szampony tej firmy :) zatem ten te偶 zostaje zapisany w folderze wish :D pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Witam serdecznie. Dzi臋kuj臋 za Tw贸j komentarz. Dzi臋ki niemu mog臋 zajrze膰 na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZ膭TEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018