578. RÓŻANY KREM DO RĄK I PAZNOKCI L'OCCINATE






Witam dzisiaj ciepło i  dość wcześnie jak na mnie.

Jak pewnie zauważyłyście w ostatnim czasie testuję wiele nowych kremów do rąk. Kiedyś używałam głównie tych z firmy Avon z serii Care. Były dość dobre do czasu,gdy zmienili ich wygląd mam wrażenie,że formułę również. Teraz wydają się mi także za słabe na tę zimną porę roku. Już parafina wysoko w składzie mi nie wystarcza. Zaczynam preferować naturalne i bardziej "bogate" składy w ostatnim czasie.

L'Occinate jest dla mnie drogą firmą. Nie mój próg cenowy niestety. Jednak,gdy widzę okazję to staram się ją wykorzystać.Tak było z kremem różanym wspomnianej wcześniej firmy.Był dodatkiem do jakiejś gazety.Co prawda mały wielkością (10ml),ale wystarczającą do przetestowania i nabycia ochoty bądź niechęci do niego.

Krem pachnie różą. Naturalnie.Wchłania się dość szybko po aplikacji.Nawilża... Jednak na chwilkę. Już po godzinie moje dłonie wołają o więcej... nawilżenia czy też kremu... 

I to tylko tyle,albo aż tyle mam do powiedzenia na jego temat.W sumie krem ten może nas oczarować zapachem i tylko nim... Mam oczywiście na myśli osoby o wymagających dłoniach jak moje. Te których dłonie wymagają nieco lekkiego nawilżenia trafią w dziesiątkę i pokochają go za wszystko, a przede wszystkim za zapach.

Pomimo zawartości masła shea i witaminy E oraz wielu wyciągów z róży nie przypadł mi do gustu.

Pozdrawiam.


cathy c.




Komentarze

  1. Ja też nie polubiłam tych kremów. Taki szał na nie w blogosferze a ja nie wiem o co chodzi :p Tak jak piszesz, nawilżenie jest, ale na chwilę i trzeba smarować jeszcze raz. Miałam kilka wersji i wszystkie słabe, choć z nich najlepszy był waniliowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Kamilo, myśle że żaden z nich niezrobiłby na mnie wrażenia. Ta cena w stosunku do jakości... Pozdrawiam.:-)

      Usuń
  2. Miałam miniaturę tych kremów ale mnie nie zachwyciła, oczywiście zapach piękny ale działanie takie se

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018