516. NAIL FRI # 47




Witam serdecznie i ciepło.
Jestem dzisiaj szczęśliwa. Odezwał się do mnie dawno niesłyszany przyjaciel. Co prawda teraz dzielą nas tysiące kilometrów (on - Moskwa, ja - Werne), ale miło było usłyszeć co u niego.


Do mani użyłam :

- odżywka 9w1 Eveline,
- lakier Rain Washed Gel Shine Avon,
- top Gel Shine Avon.





Ten lakier jest o wiele bardziej przyzwoity niż jego poprzednicy z serii Gel Shine.  I tu, konsystencji nie mam nic do zarzucenia. Kryciu również.  Już po dwóch cienkich warstwach osiągamy je na porządnym poziomie. Trwałość w normie. Trzy dni z topem z tej samej linii i przy parokrotnym dłuższym pobycie w vinylowych rękawiczkach.

Co do koloru... to wyglądać będzie super z opaloną skórą.  A i bez opalenizny letniej ładnie się prezentuje.  Można też tego lakieru użyć jako bazy pod stemple.  Chcąc określić barwę .... nie jestem w stanie zrobić tego jednoznacznie.  Wygląda jak wyprany niebieski lub fiolet - w zależności od intensywności światła.


Pozdrawiam. 

cathy c.

Komentarze

  1. Ojejku ^^ Jakie piękne paznokcie :) Musimy coś zrobić ze swoimi :D Nie są w najlepszym stanie :3 Kolorek śliczny i dziewczęcy ^^ Odżywka nam nie znana. Pozdrawiamy i ślemy dużeee buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek bardzo ładny, taka lekka lawenda :) Chyba nawet mam dokładnie taki sam lakier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Droga Nadiu,mnie też zdaje się być taką "wypraną" lawendą bardziej. :-) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Podoba mi się kolor, taki pastelowy delikatny rozbielony odcień fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten kolor i masz rację, na opalonych dłoniach będzie fajnie odbijał :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018