487. ZAKUPY KWIECIEŃ 2016




Witam serdecznie. 
Wiem,że nie pokazałam jeszcze wyrzutków, a chcę pochwalić się zakupami. Denko jutro. Dziś nowości.
Zaczynamy!!!

AVON katalog 8/2016

W zeszłym miesiącu zrobiłam  "małe" zamówienie. Małż zrobił pare fotek i przesłał mi je mail-em. Opisywać po kolei nie będę, bo powstałby bardzo długi post,ale w skrócie postaram się Wam je przybliżyć.Po powrocie do domu będę testować większość kosmetyków, więc poznacie ich nazwy i właściwości.


Zawsze, gdy pojawiają się nowości w katalogach muszę je mieć. Choćby po jednej sztuce. Na zdjęciu widać dużą ilość żeli pod prysznic. Powoli zaczynam się zastanawiać, czy nie mam obsesji na ich punkcie? :) W ilości trzech sztuk widać mydła do rąk i balsamy w spray'u. Nowości z serii Planet Spa też się znajdą... Tym razem z olejem moringa. Poza tym możecie zauważyć mgiełki do twarzy z serii Naturals i jedną maseczkę (tu aloes i bawełna). Poza tym płyn do higieny intymnej i kremy do rąk z olejkiem z dzikiej róży.Ochronny spray do włosów na lato również mnie skusił. Balsam Litlle Lace Dress jest dodatkiem do wody perfumowanej o tej samej nazwie ze zdjęcia poniżej.




Dwie wody toaletowe "Love" kupiłam,aby wesprzeć fundację do walki z rakiem piersi. Litlle Lace Dress kupiłam dla pielęgniarki przychodzącej do pani H. Drugi flakonik dla siebie. Drugi słoiczek ulepszonego kremu  Anew Vitale,który obecnie testuję.Do tego bazę pod podkład z tej samej serii na spróbowanie (próbki mam i testuję). Olejek Nutra Effects musi poczekać jeszcze trochę.Percive był dla Cioci (Małża). Podkład Ideal Flawless Nude - to już druga tubka.Nowa baza w kompakcie - też poczeka trochę... Top Gel Shine na wszelki wypadek, gdy skończy się ten wciąż testowany. No i próbki nowego zapachu Cherish the Moment ( mam obie i już testuję).

Tak więc większość testów musi poczekać do powrotu do domu. Zdradzę Wam jednak,że nie mogę się doczekać kiedy wsio obmacam i powącham. :)

OBECNE POTRZEBY



1. Żel pod prysznic Inseltraum Balea.
2. Żel pod prysznic Sport & Refresh Balea.
3. Peeling od prysznic Pomarańcza & Mięta Balea.



4. Spray do dezynfekcji Domol.
5. Żel do golenia Różowy Grejpfrut ( miniaturka) Balea.



6. Jednorazowe ręczniki dla dzieci Babylove ( używam do twarzy).
7. Jednorazowe maszynki do golenia Balea ( edycja limitowana).


I to już wszystko. Coś Was zainteresowało?


Pozdrawiam.


cathy c.


P.S. Przy zamówieniu z Avon-u przeoczyłam balsam róża i brzoskwinia z srii Naturals. Był dodatkiem do zamówienia.

Komentarze

  1. O kochana, sklep widzę że otwierasz :) Miłego używania. Widzę że masz kilka rzeczy z serii planeta spa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam kochana Mejd. :) Sklep z Avonem mogłabym otworzyć już dawno. Jakoś tak wyszło,że lubię "kolekcjonować"... ;-) Tak,ale testowac będę jak wrócę w czerwcu do domu. Spodziewa się relacji. Przy okazji gratulacja. CZytałam post o magicznym brzuszku. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Spore zamówienie z Avonu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Mileno. Ja zawsze mam duże zamówienia w Avon-ie. Aż dziwię się,że Małż jeszcze szlabanu mi nie dał... choć już przebąkiwał,że za dużo tego w domu jest. ;-) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Jaki raj! Dawno nic nie zamawiałam z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ile tego :) Aż teraz się wstydze pokazywać moje zakupy bo to nic w porównaniu z Tobą :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Trochę się teego uzbierało... :D Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. U mnie w takiej ilości to były zakupy chyba z ostatnich 10 miesięcy :) Ale raczej jest to spowodowane tym iż mam takie zapasy zeli i balsamów no i ogólnie wszystkiego że ledwo idzie mi z ich zużywaniem choć powoli widać ubytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robaczku ... U mnie żeli i balsamów dostatek. Na parę lat starczy,ale ubytków jeszcze nie widać. ;-) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018