441.MOJA WIOSENNO LETNIA WISH - LISTA



Witam serdecznie.
Dziś u mnie było trochę słońca i w miarę ciepło. Od jutra znowu pada. Sprawdza się powiedzenie,że "kwiecien plecień"...

W związku z tym,że niewielu rzeczy mi brakuje postanowiłam się z Wami podzielić moimi marzeniami na tegoroczny sezon wiosna - lato.

KOSMETYKI



 


Jak wiecie (albo i nie) jestem wielbicielką wody perfumowanej lub toaletowej Green Tea Elisabeth Arden. To już 14 lat (od kiedy pierwszy raz wylądowałam przypadkiem w londyńskim TMaxx-ie). Jestem wierna wersji oryginalnej. Jakiś czas temu moja ostatnia buteleczka przywieziona 5 lat temu z Londynu (przywiozłam ich wtedy 3 sztuki) dobiła dna.
Co prawda Małż jakiś czas temu sprezentował mi Green Tea Revitalize,ale stoi w szafce w łazience i czeka na swoja kolej.
W zeszłym roku kupiłam Green Tea Bamboo. Też czeka. Sama nie wiem czemu. Może je zaczynam kolekcjonować... a może po prostu dlatego,że po drodze "nawijają" się jakieś wody perfumowane z Avonu ( które mogę mieć od razu).
W każdym bądź razie,gdy zobaczyłam w necie opcję cucumber ( ogórek), od razu zapałałam namiętną chęcią posiadania owego zapachu. Zapowiada się ciekawie i świeżo. Tak jak lubię.
No,marzy się mi też wersja Lawenda,ale to już w przyszłym sezonie... Jeśli będą jeszcze dostępne w niemieckim Rossmannie i będą akurat w promocji.

Wersja z ogórkiem jest zeszłoroczną edycją firmy. Świeżynka.
Ciekawość mnie zżera.




 Betty Barclay w tym roku w marcu wypuściła na  rynek Pretty Butterfly. Zapach jest bardzo letni i orzeźwiający.Właściwie to chcę kupić tylko dezodorant.Zobaczymy...


UBRANIA

W ostatni piątek kupiłam dwie koszule w Wooworth - ie w Werne. Pokażę je w poście z nowościami za parę dni.Obie mają pastelowe kolory : łosoś i zielony.

Przydałyby się jeszcze odrobinę sportowo - eleganckie koszule. Jeśli znajdę je w cenie do 100 zł za sztukę to kupię z trzy. Tak żeby mieć do jeans-ów i tenisówek lub balerinek.



Ta kolorystyka jak najbardziej by mi odpowiadała. Nie byłabym blada jak śmierć. Koszula ta byłaby super na upalne dni czy też podróże letnie.


Ta poprostu podoba się mi. W sumie do jeans - ów też nie wygladałaby źle i jeans - owych tenisówek które posiadam.


Fajnie byłoby znaleźć te z jakąś w kolorze zielonym. Raczej stonowanym. Lubię ten kolor.

I to juz wszystkie moje "pragnienia".

A Wy co umieściły/umieścilibyście w swoich listach?


Pozdrawiam.


cathy c.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018