438. INTENSYWNIE ZMIĘKCZAJĄCY BALSAM DO STOP FOOT WORKS # 78




Witam Was serdecznie. 
Dziś chciałam przedstawić kolejnego "pomocnika" w dbaniu o moje stopy. O poprzednim pisałam w tym poście .Były to płatki peelingujące. Teraz przyszedł czas na balsam.

Jak widać na zdjęciu balsam zamknięty jest w kartonowym pudełku. Sam balsam jest zamknięty w tubce z dość miękkiego plastiku. Nie powinno być problemu z wydobyciem do końca. Zamknięcie tubki na zakrętkę - tu minus.




Bazą dla balsamu jest olej parafinowy. Pod koniec składu znajdziemy masło shea i olej słonecznikowy oraz kwas salicylowy. To właśnie dzięki temu kwasowi dochodzi do łuszczenia skóry stóp. Objawia się to tym,iż gdy zdejmujemy skarpetki ( w moim przypadku ) spody skarpet od wewnętrznej strony są białawe ( przy czarnych skarpetkach). Masło shea i olej słonecznikowy zmiękczają i nawilżają skórę stóp,a parafina powoduje "zamknięcie" tej wilgoci w skórze.
W ten oto sposób moje stópki rano są miękksze i coraz lepiej zadbane. Cały zabieg wraz z płatkami wykonuję wieczorem przed snem po wymoczeniu stóp. Pisałam o tym we wspomnianym wyżej poście. 

Tubka ta ( 50 ml) wystarczy nam na długo. Wystarczy wielkość małego groszku na same pięty, a większego na całe stopy. Balsam jest wydajny.

Moje drogie najważniejsza jest systematyczność. Wtedy osiągniemy zadowalające nas rezultaty.

Wiem,że trochę z tym zabawy,ale jeśli chcemy być zadbane to warto poświęcic chwilę.



Poglądowe zdjęcie konsystencji.



SKŁAD :




Tak więc ; polecam Wam oba kosmetyki do pielęgnacji stópek przed nadchodzącym latem.


Pozdrawiam.


cathy c.

Komentarze

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018