430. PODKŁAD Z SZAFIRAMI LUXE AVON # 76




Witam moje drogie. Dziś trochę późno, ale w końcu! 
Do dzisiejszego bohatera podchodziłam jak jeż do jajka...
Zamówiłam go jakiś rok temu. Powiedziałam sobie,że skompletuję całą serię i dopiero wtedy zacznę używać. W lutym stwierdziłam jednak,że czas na niego. Wydał mi się odpowiedni na okres zimowy. Jednak jest odpowiedni na cały rok użytkowania. 
Odcień podkładu który posiadam to Natural Glamour. Rzekłabym,że to taki a la Nude.Dominują w nim żółte tony.
Nie jest tłusty. Po rozprowadzeniu na twarzy szybko zastyga. Jak dla mnie za szybko... Wydaje się mi nieodpowiedni do rozprowadzania go rękoma. Tu zalecałabym użycie gąbki do makijażu. Ładnie stapia się z kolorytem cery. Pozostawia lekko pudrowy efekt.
Nałożony na bazę wytrzymuje do 6 godzin bez poprawek.Dla mnie wystarczająco. Ja zazwyczaj przed tym czasem zmywam makijaż. 



Konsystencja jak widać na zdjęciu lejąca się. Nie kremowa. Delikatna. Podkład nie zapycha. Ilość przedstawiona wyżej starcza mi na całą twarz na jedną warstwę. Można nim budować krycie ( średnie do pełnego). Mi wystarcza średnie. Potem pokrywam całą twarz rozświetlaczem i osiągam wymierzony cel.



Podkład zapakowany jest  w czarno fioletowy kartonik. Zaglądając w dozownik możemy jednak stwierdzić : czy ktoś już przed nami go używał... Flakonik ciężki. Ze szkła. Nie zdążył jeszcze mi spaść,choć ryzyko stłuczenia zawsze istnieje. Jego cena w katalogach waha się w granicach 35 - 39 zł.

Czy polecam? Oczywiście.


Pozdrawiam.

cathy c.

P.S. Zapomniałam dodać,iż ten z szafirami jest odpowiedni do cery mieszanej i normalnej.

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. no warto. Gdyby moja znajoma go nie zachwalała to nawet bym nie pomyślała... Atak chwalę go sobie. Jednak jak zrobi się troche cieplej to zostawię go na następną jesień i zimę,bo wtedy sprawdza się u mnie najlepiej jednak. Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  2. Dość żółty kolor faktycznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48