423.CHUSTECZKI ZMYWAJĄCE DO PAZNOKCI NAILNU




Witam serdecznie moje kochane. 
Dziś odrobinę później. Trochę tego było do zrobienia.
Chciałabym Wam opowiedzieć o małym gadżecie przydatnym w podróży lub zabraknie nam zmywacza w domu.
W zeszłym roku było trochę głośno o nich. Mowa tu o zmywaczu do paznokci w chusteczkach.
Te otrzymałam w przesyłce od Sisi ( Strzeż się pociągu ). Trochę przeleżały w szafce (przepraszam kochana),ale gdy pewnego dnia spojrzałam na nie postanowiłam wypróbować.

Technicznie :  W pudełeczku z kolorowego kartonu znajduje się 10 małych paczuszek z chusteczkami. Są one dobrze nasączone. Po wyjęciu z paczuszki czujemy miły zapach chusteczek. Nie jest on duszący tak ja w przypadku innych zmywaczy. Są one większe od tych z firmy Jelid ( jeśli któraś z Was je miała to wie o czym piszę). Nie zawieraja acetonu.

Właśnie ze względu na wielkość jesteśmy w stanie zmyć nią paznokcie dwóch rąk ( w przypadku jasnych i nie piaskowych lakierów) lub jednej ręki ( w przypadku nieco ciemniejszych lakierów). Z piaskowymi,bądź ze strukturalnymi sobie nie radzi w ogóle. Jeśli nie mamy zwyczaju odrazu malować paznokci i pozostawiamy warstewke tłuszczyku z chusteczki pozwalamy dbać o nasze pazurki.

Uważam je za przyjemny i przydatny gadżet. Zwłaszcza w czasie wyjazdów,gdy w pobliżu niema drogerii. 
Polecam Wam je. 




Pozdrawiam.

cathy c.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018