405. RELACJA ZE SPOTKANIA "POKOCHAJ NATURALNE PIĘKNO" 13.02.2016 KRAKÓW



Witam Was serdecznie. 
Dziś chciałabym przedstawić Wam relację ze spotkania w którym uczestniczyłam w Krakowie. Odbyło się ono w Pogórskim Salonie Degustacyjnym na ul. Kalwaryjskiej 26.
Spotkanie zaczęło się o godzinie 12-tej. Ja oczywiście jak zwykle spóźniłam się ( mój autobus z Zakopanego miał spore opóźnienie).

Nie zdążyłam na spotkanie z panią z firmy ProBiotics.Szkoda. :(


Kolejne spotkanie ( na którym już byłam) było z panią Sylwią z firmy Optima Plus. Znaną Wam zapewne. Pani Sylwia wraz z koleżanka prowadzą wspomnianą firmę. Rozmawiałyśmy o możliwościach i metodach wykorzystania naturalnych olejków eterycznych. Także o tym, jak można je stosować.




Ostatnie warsztaty były z przesympatycznym i pozytywnie zakręconym panem Sebastianem z firmy Mokosh.


Pan Sebastian opowiadał nam: o firmie w której pracuje, o produktach oraz dał nam parę tipów marketingowych ( za co bardzo dziękuję). W trakcie rozmowy wykonywałyśmy peeling z soli jodowo - bromowej z olejkiem makadamia i paroma dodatkami. Ja swój okrasiłam olejkiem żurawinowym firmy Makosh.




Potem było "trochę" paplaniny z koleżankami blogowymi. Spotkanie to było moim pierwszym i mam nadzieję,że nie ostatnim.



Dziękuję bardzo organizatorkom spotkania: 
Kindze z bloga Ujrzeć siebie


oraz Mineralnej Kasi z bloga Mineralny Świat Kasi .


Tu na zdjęciu Mineralna Kasia z Kamilą.

A to podarki od sponsorów. Naprawdę nie spodziewałam się ich. :)



SPONSORZY :




Uczstniczki spotkania :

















Jeszcze raz dziękuję za możliwość uczestnictwa i poznania nowych koleżanek blogowych. 


Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. O jak Wam dziewczyny fajnie !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe spotkanko , w miłym towarzystwie oraz przy interesującyh wykładach :)
    Tylko zazdrościć tak miło spędzonego czasu :D

    Pozdrawiam ciepło.

    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Aniu. :) Tak spotkanie było bardzo ciekawe i bardzo ... ale to bardzo miłe. Aniu pozdrawiam serdecznie i cieplutko. Odezwę się nie długo.

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018