387. POMÓŻCIE MI WYBRAĆ ZAPACH PIERWSZYCH MYDEŁ DLA WAS - KONKURS



Witam Was serdecznie. 

Po przyjeździe do domu zamierzam zrobić parę partii mydełek.
Mam problem z wyborem zapachów. W związku z tym postanowiłam ( po małej konsultacji z Anią - pozdrawiam Cię serdecznie) zrobić mały konkurs. Mydełka o zapachach, które wybierzecie będą dostępne dla Was w zakładce BAZAREK.
Ale do tego jeszcze daleko. Na początek wybierzcie tylko trzy zapachy i rodzaje mydełek.

 Jak ma wyglądać schemat "wyboru" np: 

- delikatne mydełko lawendowe
- mydełko peeling'ujące kawowe
- mydełko czekoladowe.

To tylko przykłady. Dajcie się ponieść waszej wyobraźni. Oczywiście w granicach rozsądku... :) Chodzi mi o wykonanie dostępne dla każdego mydlarza w Polsce. Nie mają to też być drogie mydła... No wiecie takie składniki z kosmosu... :)

Rodzaje mydeł wybiorę w sposób najczęściej powtarzających się waszych wyborów. Pamiętajcie,że będzie jeszcze zimno i zbliżać się będzie wiosna. Chciałabym,aby wszystkie zapachy były zgrane w czasie i były perfekcyjne po paru latach od mojego "mydlenia".

Wylosuję trzy osoby... Te osoby dostaną po trzy rodzaje wybranych przez Was mydełek.

Konkurs trwa od dziś tj. 15.12.2015 do dnia mojego powrotu do domu tj. 15.01.2016.

To tak ogólnie.Jest jeszcze regulamin. Wiadomo,że osoby które "polubią bloga" tylko dla samej nagrody a potem znikną trafią na moją prywatną czarną listę.

CO ZROBIĆ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ :

- być publicznym obserwatorem mego bloga 
    ( będzie to bardzo miłe z Waszej strony jeśli go polubicie );
- udostępnić info o konkusie na swoim blogu (baner) lub na koncie Google;
- podać wybrane przez siebie rodzaje mydeł które mam stworzyć.

SCHEMAT ZGŁAOSZENIA :

- obserwuję jako :
- adres bloga lub konta Google + / FB:
- udostępnienie/baner : tak/nie ( link do niego)
- wybrane przeze mnie zapachy i rodzaje mydełek to :


REGULAMIN

1. Organizatorką konkursu i sponsorem nagrody jestem ja właścicielka bloga http://cathy-ubabcinastrychu.blogspot.com
2. Konkurs trwa od 15.12.2015 do 15.01.2016 do godz. 23:59  i odbywa się tylko na blogu 
3. W konkursie mogą wziąć udział tylko publiczni obserwatorzy bloga.
4. Na kontakt ze zwycięzcą czekam 3 dni. Po upływie czasu wylosuję kolejną osobę
5. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w ciągu 3 dni od jego zakończenia.
6. Wysyłka przez organizatora tylko na terenie Polski.
7. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami). 
8. Zastrzegam sobie możliwość zmiany regulaminu. 
9.Wszystkie nagrody są nowe nie używane.


To już wszystko. Życzę Wam powodzenia.


Pozdawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. Bardzo fajny pomysł z takim konkursem :)

    obserwuję jako mejd in poland
    - http://mejd-in-poland.blogspot.com/
    - udostępnienie/baner : tak - http://mejd-in-poland.blogspot.com/ - pasek po prawej stronie
    - wybrane przeze mnie zapachy i rodzaje mydełek to :

    masło do ciała magnolia
    kula do kąpieli czekolada/ żurawina
    peeling mięta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. :-) Tak więc przyjmuję,że ma to być mydło o zapachu magnolii, czekoladowo/żurawinowe, peeling'ujące miętowe.... czy tak? Pozdrawiam.

      Usuń
    2. :) Wpadło mi do głowy jeszcze kilka ale te najbardziej mi pasują

      Usuń
  2. - obserwuję jako : Kara
    - adres bloga lub konta Google + : https://plus.google.com/u/0/113488069565012175747
    - udostępnienie/baner : tak https://plus.google.com/u/0/113488069565012175747/posts/FdDAnTqkHRv
    - wybrane przeze mnie zapachy i rodzaje mydełek to :
    delikatne mydełko kokosowe
    mydełko mleczne
    mydełko peeling'ujące z makiem

    OdpowiedzUsuń
  3. O ciekawy konkurs :) muszę pomyśleć jakie mydełka mi marzą na okres wiosenny i się zgłoszę. Pozdrawiam i sukcesów w mydlarstwie życzę:*. Pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm ..wiosna mówisz to :

    - mydełko "Przebudzenie " o zapachu lemongrass, z drobinkami dobrze zmielonej suszonej skórki limetki ew. cytryny , może być leciutko zielone

    -mydełko "Przebiśnieg ", bielutkie o zapachu bukietu białych kwiatów, ew. lili czy konwali i z niewielką ilością drobniutko zmielonych płatków owsianych.

    -mydełko "Wiosenne słońce ", odżywcze, kremowe, żółciutkie o lekko słodkawym zapachu (typu morela ) ale nie koniecznie .

    A można zrobić taką linię --mydełko, masełko/peeling , kula do kąpieli o tym samych zapachu i kolorze :)

    obserwuję jako :anna7611
    - adres bloga lub konta Google + :https://plus.google.com/u/0/113928847056185623713
    -udostępnienie na Google + : https://plus.google.com/u/0/113928847056185623713/posts/CCmi5k4kpvj

    Udostępniłam na google+ a potem stronę na FB i wydaję mi się Kasiu , że poczytalność FB jest dużo większa niż G+ ? Nie lepiej tam stronę bloga zrobić i szukać nowych czytelnków ? Ja osobiście prawie wcale na G+ nie wchodzę a na FB a i owszem ;)

    Pozdrawiam

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Aniu zaraz dopiszę również o udostępnieniu na FB. Strona FB w przygotowaniu (tak myślę)... Jeśli uda się mi ogarnąć te wszystkie rzeczy...:) Co do linii to planowałam zrobić takowe. Konkurs z mydełkami jest tylko pretekstem. Może jakieś boxy nawet??? Jeszcze nie wiem moja droga. Pozdrawiam serdecznie i ściskam.

      Usuń
    2. Ja też rzadko zaglądam na Google+, bo FB ma większy zasięg. Ale i na Google znajdą się ciekawi ludzie :)

      Usuń
  5. - obserwuję jako : bird cherry
    - adres bloga lub konta Google + / FB: http://kolejnyblogkosmetycznowlosowy.blogspot.com/
    - udostępnienie/baner : tak http://kolejnyblogkosmetycznowlosowy.blogspot.com/
    - wybrane przeze mnie zapachy i rodzaje mydełek to :
    -mydełko miodowe
    -mydełko ogórkowe
    -mydełko o zapachu bzu

    OdpowiedzUsuń

  6. Obserwuję jako Kamila B.
    Udostepnienie google+ https://plus.google.com/u/0/114749172335473688189
    baner na blogu takingcareofhair.blogspot.com

    mydełko korzenne (coś z piernikiem, cynamonem, typowo zimowe)
    mydełko wakacyjne egzotyczne (pomarańcza, kokos, cytrusy)
    mydełko kremowe odżywcze (z olejkami pielęgnującymi, coś o delikatnym zapachu)

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję jako: dorota wysocka
    udostępnienie/baner : https://www.facebook.com/dorota.wysocka.568/posts/957714090931832
    wybrane przeze mnie zapachy i rodzaje mydełek to : frezja (witaminowe), pigwa (oczyszczające), malinowe (nawilżające)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018