363. MASKA Z OLEJEM WINOGRONOWYM I WITAMINAMI BALEA




OD PRODUCENTA :

Maska właściwa dla każdego typu cery.Zapewnia intensywne nawilżenie twojej skóry. Lipidy z oleju arganowego i winogronowego oraz z masła shea zapewniają gładkość i nawilżenie. Witamina B5 utrzymije nawilże nie na odpowiednim poziomie,uspokaja i wspiera proces wchłaniania w skórze.Witamina E chroni skórę przed czynnikami starzenia.

MOJA OPINIA :

- Maseczkę otrzymujemy w 16 ml opakowaniu typowym dla maseczek firmy Balea.
- Konsystencja kremu.
- Zapach świeży i lekki. Nie drażniący nozdrzy. Rzekłabym nawet,że przypomina zapach melona.
- Skład  jak najbardziej na plus. Znajdziemy tu : masło shea,olej makadamia, olej winogronowy oraz olej arganowy.
- Obie "podziałki" wystarczyły mi na 3 razy jedna. Wydajność jest.
- Użytkowanie wygląda tak : na oczyszczoną skórę nakładamy cienką warstwą maseczkę, odczekujemy 10- 15 minut po czym resztę zciągamy wacikiem. Nie zmywamy maseczki.
- Niestety dla mnie maseczka okazała się zbyt "bogata". Zapchała mnie odrobinę. I tu zapewnienie producenta,iż nadaje się ona do każdego rodzaju cery jest nie prawdziwe według mnie. 
W moim odczuciu doskonale sprawdzi się przy cerze suchej i normalnej. Tym rodzajom cery polecam.  

SKŁAD :



MOJA OCENA :

3,5/5


Pozdrawiam. 


cathy c.

Komentarze

  1. Właśnie ją wygrałam w rozdaniu u Moniki na youtube i użyłam raz - ja mam chyba jednak globus nie twarz i mi wystarczyła taka połowa na raz, ale jestem zadowolona po pierwszym użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię nakładać maski grubą warstwą, więc też mi się szybko kończą.

      Usuń
  2. To suuper,że u Ciebie się sprawdziła. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018