303.LOTION SEZAMOWY OD MINERALNEJ KASI DIY




Witam serdecznie. Dziś opiszę Wam jeden z darów od Kasi.
Kasia napisała, iż w trakcie naszego spotkania udało się nam coś "ukręcić". Prawda jest taka,że Kasia "kręciła" a ja obserwowałam.
Tak oto powstał lotion sezamowy i żel z alginatu.
Dziś o pierwszym,a za jakiś czas o drugim.

Lotion ma lekką postać. Leistą. Po zastosowaniu na ciało szybko się wchłania. Doskonale nawilża i lekko natłuszcza skórę.
Już po pierwszym zastosowaniu na rękach odczułam znaczną różnicę w stosunku do kupnych kremów. Poziom nawilżenia skóry rąk był krótkotrwały ( do paru godzin). W przypadku Kasinego lotionu utrzymuje się on do kilkunastu godzin nawet po kilkukrotnym umyciu naszych łapek. Takie właściwości ma olej sezamowy. Zalecany jest nawet do użytku dla osób z AZS.
Nadaje się dla skóry suchej, dojrzałej i mieszanej. Dzięki zawartości kwasów omega 6 zmiękcza i doskonale odżywia skórę.Ma właściwości przeciwbakteryjne i przeciwgrzybiczne. Bogaty w lecytynę dzięki czemu jest uważany za naturalny emulgator.




Wygląd na łapce.


SKŁAD :

woda
olej sezamowy 
emulgator
olej z marchwii

W 100 % naturalny. Doskonały.


Pozdrawiam.

cathy c.


P.S. Wobec pomyłek ogłaszam, iż lotion jest "zapakowany" w opakowanie po płynie miceralnym Mixa. 
W opakowaniu na zdjęciu znajduje się lotion Mineralnej Kasi.

Komentarze

  1. Produkty Kasi muszą się sprawdzać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam i potwierdzam, jest MEGA , super działanie do tego obłędny wręcz uzależniający zapach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam kochana. Zapomniałam dodać info o zapachu. Potwierdzam : jest uzależniający na maxa.:) Pozdrawiam serdecznie. :*

      Usuń
  3. O rany taki skład to ja rozumiem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosty i nieskomplikowany. Doskonałość jak pisałam. :) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Uwielbiam kosmetyki tej marki. Są bezpieczne, skład mają do pozazdroszczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Mysiu w opakowaniu po Mix'ie jest lotion od Kasi. :)

      Usuń
    2. Ja wiem, że od Kasi :) Może powinnam jaśniej się wyrażać :) Chodzi mi o to, że Kasia przelała kosmetyk w buteleczkę Mixa a ja bardzo lubię tę markę :)

      Usuń
    3. Ale gapa ze mnie... Nieskumałam! A fe ja! ;)

      Usuń
  5. Jakoś nie mogę się przekonać do kosmetyków Mixa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyny miceralne mają dobre. Tu w opakowaniu jest lotion od Mineralnej Kasi. :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Witam. To zgłoś się do Mineralnej Kasi lub do mnie. :) Ja ostatnio balsamy,kremy i lotiony robię hurtowo. :) Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Lotion ma ładny kolor. Taki radosny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama ma aktualnie płyn micelarny z Mixy, miałam okazje próbować i świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018