172.AWARIA



   Witam Was moje drogie. Do napisania tego postu zbierałam się od wczoraj. Dlaczego??? W ostatnim czasie było tego przepraszam pare razy. Prawda jest taka,że mój telefon ( samsung s4 zoom - posiadający wbudowany aparat fotograficzny) w piątek wylądował na ulicy zamiast na trawniku obok ( o ja niezgrabna!!!)!!! Szukałam akurat kluczy od domu Opy i jednocześnie rozmawiałam z Małżem. Negatywnym wynikiem jest to,że nie mogę robić już zdjęć ... Tzn. mogę, ale telefon nie czyta karty pamięci. Net też nie działa. Tylko dzwonić mogę ( co najważniejsze). Pozytywną stroną tego jest to,że Małż rozumie jak bardzo zależy mi na blogowaniu i na Was i już we wtorek poszuka jakiegoś sensownego aparatu fotograficznego i prześle go kurierem do piątku (mam nadzieję). Tak więc następuje krótka przerwa w blogowaniu do piątku. Mea culpa.

Już w piątek wrócę do Was z nowymi postami i recenzjami.

Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. Oj kochana współczuję - a spróbuj wymienić kartę pamięci bo mogła ona tylko zaszwankować - u mnie było podobnie też nie mogłam robić zdjęć - tzn aparat cykał ale nie zapisywał na karcie problem się rozwiązał właśnie po wymianie karty - a net możliwe że przestał działać bo wifii padło. Ale faktycznie najważniejsze że jeszcze dzwonić możesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dzieki za pocieszenie. Próbowałam i nic z tego. Tak najważniejsze,że do Mendy moge dzwonić. Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018