168. RECENZJA Z FIRMĄ BALEA # 15


AQUA TUCHMASKE Z EKSTRAKTEM Z ALG


OD PRODUCENTA :

  Ożywcza świeżość i pielęgnujący odpoczynek dla twojej twarzy dzięki masce w materiale  Aqua. Zapewni twojej cerze długotrwałą wilgoć, świeżość oraz gładkość. Twoja skóra będzie odświeżona w zaledwie 10 minut. Formuła Physiogenyl zawiera pierwiastki śladowe : sodu, cynku, magnezu i manganu ; które stymulują metabolizm komórek skóry.Wyciąg z alg zapewnia intensywna wilgoć i daje uczucie świeżości skórze. Olej ze słodkich migdałów oraz z nasion dzikiej róży zawiera witaminy i nienasycone kwasy tłuszczowe, które chronią skórę przed szybką utratą wilgoci.

MOJA OPINIA :
- Maskę otrzymujemy zamkniętą w plastikowym opakowaniu.
- Maska jest jednorazowego użytku.
- Jest bardzo dobrze nawilżona płynem.
- Po nałożeniu nie spływa z twarzy.
- Po nałożeniu towarzyszy nam miłe uczucie chłodu,świeżości i nawilżenia.
- Producent mówi o 10 minutach, ja trzymałam ja ponad godzinę (prawie wyschła) i muszę powiedzieć,że efekt po ściągnięciu był taki jakiego oczekiwałam. Moja cera była pożądnie nawilżona i gładka. Efekt utrzymał się do następnego dnia.
- Zapach maski jest świeży, nie drażniący.
- Maska zawiera wiele naturalnych ekstraktów, które dominują nad tymi " nienaturalnymi".
- Wszystkie obietnice producenta są spełnione.
- Czy polecam? Tak. Jeśli będziecie miały dostęp. Warto dać cerze od czasu do czasu takiego świeżego " kopa".



Wygląd maski.

SKŁAD Z INSTRUKCJĄ OBSŁUGI :


Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. Szkoda, że nie mam jej gdzie kupić, bo brzmi świetnie. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018