122. RECENZJA Z FIRMĄ AVON # 18


LEKKI KREM NA DZIEŃ ANEW VITALE  




OD PRODUCENTA :
Lekki krem na dzień SPF 25 UVA/ UVB. Rano wmasować delikatnie w oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Zawiera Benzophenone-3.
Krem z kompleksem ProEnergy został stworzony, by wzmocnić strukturę skóry i dodać jej energii, aby wyglądała na świeżą i wypoczętą. Zapewnia trwałe nawilżenie na cały dzień. Przy regularnym stosowaniu drobne zmarszczki, powiększone pory,  szarość i zmęczenie znikają ze skóry. 


MOJA OPINIA :
- Jest to moja druga tubka od kiedy zaczęłam swoją przygodę z firmą Avon. A obecnie mój Małż przysłał mi  go razem z innymi kremami i pierdółkami, zaraz po tym jak uświadomiłam sobie, że wielu rzeczy mi brakuje. 
- Otrzymujemy go w jasno różowej plastikowej tubce z zakrętką o pojemności 50 ml.
- Krem faktycznie przy regularnym stosowaniu zmniejsza pory ( co do z)marszczek nie wiem , bo jak na razie takowych u siebie nie zauważyłam).
- Tak po około miesiącu używania można zauważyć poprawę kolorytu skóry i minimalne rozświetlenie cery.
- Wchłania się do końca, ale u mnie pojawia się błyszczenie po ok 3 godzinach ( tylko wtedy gdy nie robię makijażu).

SKŁAD : 





MOJA OCENA :
3,5/ 5

Pozdrawiam. 

cathy c.

Komentarze

  1. Myślałam, że okaże się troszkę lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. :-) Generalnie nie jest zły. Po prostu niezbyt się sprawdza na mojej cerze. Moja siostra go używa i jest ok. Trzeba samemu się przekonać. :-) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Miałam krem BB z tej serii i dziwnie się u mnie zachowywał. Krem do twarzy chyba zakupiłam i sobie gdzieś leżakuje w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go nie jest najgorszy :) ale też nie powala na kolana :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018