98. RECENZJA Z FIRMĄ AVON # 12


 Witam Was serdecznie. Dzisiaj kolejne myjadło z Avonu żel pod prysznic Naturals Malina - Hibiscus. Oto bohater naszego postu :



 MOJA OPINIA: 
- Żel otrzymujemy w przeźroczystej 200 ml butelce, dzięki czemu na bieżąco możemy kontrolować zużycie.
- Ma postać trochę gęstszego kisielu - przez co jest trochę bardziej wydajny.
- Pieni się w normie. 
- Zapach trochę dziwny - taki zmieszany zapach cierpkich malin z herbacianym zapachem hibiskusa - jak dla mnie ok, nie utrzymuje się zbyt długo po kąpieli - co mi w ogóle nie przeszkadza.
- Butelka trochę nie poręczna , ale jeśli obrócimy ją do góry dnem to wydobędziemy nasz żel do ostatniej kropli. 

Jeszcze małe zbliżenie :


SKŁAD :


MOJA OCENA : 4/5.

                                      Pozdrawiam.
                                                                     cathy c.

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Witam. :) Ja też je lubię. Ten jabłkowy ma bardzo miły zapach, a teraz jeszcze są marakuja - peonia i różowa stokrotka- sycyliska cytryna, no te to już pachną obłędnie, typowo na lato. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Kiedyś miałam jeden żel z tej serii i lubiłam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam żeli z Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej serii miałam jeden dawno, ale był spoko.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja chyba nigdy nie miałam żelu z tej serii :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam teraz marakuję i peonię zapach przepiękny :) :) Zamówiłam sobie teraz różową stokrotkę i sycylijską cytrynę :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. :-) Prawda. Jedna i druga jest suuuper. :-) Ja dla nich przepadłam i mam już mały zapas. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. gdzie dorwałaś ten malinowy ,bo w katalogu go nie ma?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018