111. RECENZJA Z FIRMĄ BALEA # 7



Witam ponownie.  :-) Dzisiaj było trochę grafomanii, więc teraz pora na normalny post. Tematem będzie kolejny kosmetyk ze stajni Balea : Mus Do Mycia Twarzy z Ekstraktem z Kaszmiru.




MOJA OPINIA :
- Krem czy też mus otrzymujemy w plastikowej 100 ml zamykanej ma klik tubie. 
- Wygląd zewnętrzny miły dla oka.
- Pamiętacie dawne kremy do golenia? Taką właśnie ma postać ten mus.
- Zawiera ekstrakt z kaszmiru, który dba o naszą cerę  pozostawiając ją delikatną. 
- Hydra-formel z prowitaminą B5 dba o nawilżenie naszej cery.
- Producent zaleca stosowanie rano i wieczorem. 
Na początku stosowałam według zaleceń, ale po kilku dniach zauważyłam, że moja cera jest trochę przesuszona. Potem stosowałam już tylko wieczorem.Ze względu, iż trochę przesusza nie będzie odpowiedni do cery suchej lub borykającej się z okresowym przesuszeniem jak i również do cery wrażliwej. 
- Doskonale zwęża pory.
- Również doskonale radzi sobie z resztkami makijażu. Dlaczego z resztkami? Ponieważ najpierw zmywam je micelem , a to co pozostanie- żelem bądź musem do twarzy. 


SKŁAD :




MOJA OCENA :
4/5

Pozdrawiam. 
    
cathy c. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018