70



           MOJA CODZIENNA PIELĘGNACJA TWARZY






  Na wstępie chciałabym podziękować Wam wszystkim serdecznie za komentarze i powitać nowych obserwatorów bardzo ciepło. Jest to bardzo miłe z Waszej strony i robi mi się bardzo cieplutko na serduszku. Moja córcia również się z tego cieszy.
   A teraz wracam do sedna tegoż postu. Już dawno chciałam go napisać,ale jakoś tak... :-) No więc zaczynamy od krótkich opisów kosmetyków których używam :

1 - Avon Maseczka Z Wyciągiem Róży- lubię ją za to, że jest lekka, choć skład nie powala , delikatnie rozświetla moją cerę.
2 - Avon Planet Spa Rewitalizujące Płatki Na Powieki Z Żeń Szeniem - stosowane regularnie usuwają cienie pod oczami oraz rewitalizują oprawę moich oczu.
3 - Avon Krem Winter Night - opisywałam go parę postów wcześniej- po nałożeniu wieczorem  rano chroni moją cerę przed aurą zimową.
4 - Ziaja Liście Zielonej Oliwki - opisywałam go dzwa posty wcześniej, w czasie dnia używam go do odświeżenia cery.
5 - Garnier Serum Redukujące Przebarwienia - jak pisałam wybrałam je ze względu na duża zawartość wit.C.
6 Avon Solutions 5 Minutowa Maseczka Rozświetlająca - Z racji,że posiada małe drobinki - przed zmyciem służy mi również jako delikatny peeling.
7 - Płyn Miceralny Botanic Białe Kwiaty - dobrze zmywa makijaż oraz wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia z mojej twarzy.




8
Avon Anew Vitale Żel Do Mycia Twarzy - rozświetla moją cerę i doskonale zmniejsza pory.


JAK WYGLĄDA MOJA PIELĘGNACJA ?



Rano przemywam twarz płynem miceralnym, potem myję ją żelem do mycia twarzy.Jeżeli starcza mi czasu nakładam jedną z maseczek, jeśli nie to nakładam je po wieczornym oczyszczaniu ( dwa - trzy razy w tygodniu). Na koniec używam serum. W ciągu dnia spryskuje cerę wodą oliwkową dla odświeżenia. Po całym dniu przed snem, jeżeli mam na twarzy makijaż to tak samo jak rano najpierw micel potem myję ją żelem i/lub nakładam maseczkę. Po maseczce dwa razy w tygodniu nakładam płatki rewitalizujące na oczy. Potem smaruję twarz kremem. I to już wszystko.To już ostatni post w dniu dzisiejszym. Dobranoc.

                                         cathy c.

Komentarze

  1. Przyznam sie, że nie znam tych produktów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. :-) Numery1,2,6, 7 oraz 8 czekają na recenzję. Więc będziesz miała okazję je poznać. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Kojarzę wszystkie produkty jednak zadnego z nich jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018