30

       PRZYPOMNIENIE O ROZDANIU I ZMIANA ZASAD 
                            ORAZ REGULAMINU

       Witam Was moje drogie. Chciałam Was przeprosić
za mój błąd w opisie zasad  rozdania.  Zdałam sobie sprawę z tego ,iż dopiero od niedawna piszę w miarę regularnie i to , iż mój blog jest naprawdę "młody". Zauważyłam,iż na blogu jest wiele wejść,ale na odzew odpowiedziała tylko jedna osoba(dziękuję Ci bardzo ). Tak więc postanowiłam zmienić odrobinę zasady i regulamin rozdania. Tu znajdziecie wszelkie info o ROZDANIU.Mam nadzieję, że nagrody są zachęcające do uczestnictwa w rozdaniu jak i częstszego zaglądania na mego bloga. No dobra "mea culpa" i kończę te marudzenie. 



  Zaległy i nowy post już jutro.  Do zobaczenia jutro. Pa.
                                                               cathy c.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018